Plečiama „Alita“ turės daugiau sandėlių ir pilstymo linijų, jos bus atkeltos iš „Stumbro“

Apie „Stumbro“ dalies gamybos iškėlimo iš Kauno į „Alitą“ pradžią buvo skelbiama 2018 m. ir ankstesniais metais. Prasideda realūs veiksmai, o tai reiškia, kad į Miškininkų gatvę Alytuje jau šiemet bus perkelta dalis sandėlių ir pilstymo linijų.
Į „Alitos“ gamyklą investuota daugiau nei 6,5 mln. Eur.
„Alitos“ gamykla / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kartu su dalimi sandėlių ir gamybos linijų į „Alitą“ iš „Stumbro“ ketinama perkelti ir dalį darbo vietų.

Iš dabartinių 139 darbuotojų Kauno gamykloje numatoma palikti 80, 46 darbo vietos kuriamos Alytuje. Bendrovė teigia, kad jas pirmiausiai siūlys užimti dabartiniams „Stumbro“ darbuotojams.

Nors planuojama sudaryti sąlygas gyventi Kaune ir dirbti Alytuje, norima organizuoti darbuotojų vežimą bei pagal galimybes sudaryti palankų darbo grafiką. Alytausgidas.lt, šaltinių žiniomis, pageidavusiųjų į darbą važinėti iš Kauno į Alytų asmenų skaičius pastaruoju metu smarkiai sumažėjo. Tai gali būti siejama su tuo, kad Dzūkijos sostinėje panašūs specialistai uždirba mažiau nei Kaune.

„Stumbrą“ valdo tie patys savininkai, kaip ir „Alitą“, tad mažesnės gamybinės išlaidos galės padidinti produkcijos pelningumą.

Gamybos kaštai Alytuje pigesni ne tik dėl mažesnių algų, tačiau ir mažesnių nekilnojamojo turto kainų, mokesčių už jį, taip pat dėl patogesnio transportavimo, didesnių erdvių, kurių „Stumbre", veikiančiame prie Kauno autobusų stoties, nebuvo.

„Alitą“, „Stumbrą“, „Anykščių vynas“ ir „Guberniją“ Šiauliuose valdo bendrovė „MV group production“. Keturiose gamyklose dirba 540 žmonių, veikia 20 gamybos linijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis