Registrų centro duomenimis, gruodžio pradžioje įmonės akcininkai nusprendė įmonės įstatinį kapitalą padidinti nuo 43,4 tūkst. eurų iki 333 tūkst. eurų.
„Toks sprendimas buvo priimtas kartu su atsinaujinusia kompanijos strategija – stipriai plečiame ir tobuliname parduotuvių tinklą, todėl svarbu užtikrinti sklandų bendrovės augimą. Šių metų rugsėjį atidarėme naują parduotuvę Kaune, kitąmet planuojame tinklą plėsti dar labiau, intensyviai investuojame į įrangos atnaujinimą, plečiame asortimentą naujomis prekių kategorijomis“, – BNS atsiųstame komentare teigė „Mediashop“ komercijos vadovas Vitalijus Tarasevičius.
Įmonės rinkodaros projektų vadovas Edvardas Brazaitis BNS teigė, kad šiuo metu 14 parduotuvių tinklą Lietuvoje valdanti „Mediashop“ šiemet atidarė vieną parduotuvę, o kitąmet numatoma atnaujinti esamas parduotuves, tačiau naujų atidaryti neketinama.
Praėjusiais metais bendrovės pardavimo pajamos siekė 51,2 mln. eurų, šiemet bendrovė planuoja pasiekti 52 mln. eurų apyvartą.
100 proc. „Mediashop“ akcijų priklauso bendrovei „Helios Real Estate“, ją lygiomis valdo Aleksandras Pščelovskis ir Boleslavas Tubelevičius.