„Medicinos banko istorija jau peržengė 30 metų ribą. Visus šiuos metus buvome patikimas Lietuvos verslų bei gyventojų finansų partneris, o pastaraisiais metais fiksavome ženklius augimo tempus. Svarstant įvairius banko ateities scenarijus, juo ne kartą domėjosi potencialūs investuotojai, kurie sėkmingo sandorio atveju būtų sprendę, kokia kryptimi bankas vystysis toliau.
Visgi akcininkui nusprendus bankininkystės verslą toliau plėtoti pačiam, vadovų komanda turi aiškią ateities viziją ir yra pasiruošusi įgyvendinti pokyčius, kurie, tikime, dar labiau suaktyvins konkurenciją visoje bankinėje rinkoje bei bus naudingi vartotojams“, – teigia Medicinos banko valdybos pirmininkas ir administracijos vadovas Marius Arlauskas.
Banko ilgalaikėje strategijoje numatytas nuoseklus organinis augimas, paslaugų spektro plėtra, jų prieinamumo didinimas bei klientų patirties gerinimas.
„Koncentruodamiesi į pagrindinę bankinę veiklą, nusprendėme atsisakyti banko nuosavybėje esančių administracinių pastatų, už jų pardavimą gautas lėšas investuojant į paslaugų plėtrą. Artimiausiu metu akcininkų susirinkime priėmus galutinį sprendimą dėl pavadinimo keitimo, naują vizualinį identitetą pristatysime visuomenei. Pirmoje metų pusėje taip pat pasiūlysime naujų finansavimo sprendimų fiziniams asmenims, vėlesniu etapu planuojame įdiegti mokėjimo korteles. Taip pat svarstome ir plėtros galimybės įsigijimo būdu bei kitus, gerinančius klientų patirtį, projektus“, – sako Medicinos banko administracijos vadovas.
Anot jo, banko pavadinimo ir vizualinio identiteto pokyčiai niekaip nepalies kasdienės banko veiklos bei teikiamų paslaugų, turimų įsipareigojimų ir operacijų.
„Priėmus galutinį akcininkų sprendimą dėl banko pavadinimo keitimo, klientams niekas nesikeis. Niekur nereikės vykti, koreguoti, keisti ar persirašyti sutarčių. Jokie klientams ar partneriams svarbūs dalykai nesikeis, visi įsipareigojimai galios, o paslaugų tęstinumas bus užtikrintas“, – sako M.Arlauskas.
Apie pavadinimo keitimą galvoja ir didžiausias lietuviško kapitalo Šiaulių bankas.
„Bankas taip pat analizuoja prekės ženklo keitimo poreikį. Siekiama, kad prekės ženklas atitiktų strateginius banko pokyčius ir pasikeitusius vartotojų lūkesčius bei paskatintų banko žinomumo augimą tiksliniuose klientų segmentuose. Šio strateginio žingsnio tikslas – būti pirmu prekės ženklu vartotojų mintyse Lietuvos bankininkystės sektoriuje“, – rašyta pirmadienį išplatintame pranešime žiniasklaidai.
Tiesa, koks galėtų būti naujasis pavadinimas, bendrovė taip pat neatskleidžia.