Pasak Martyno Basoko, UAB „Plius“ generalinio direktoriaus, elektroninė prekyba – bene sparčiausiai vystomas interneto verslas Lietuvoje, elektroninėse parduotuvėse parduodamų prekių pasiūla ir paklausa kasmet auga.
„Didėjant prekių pasirinkimui, vartotojai priversti lyginti prekių kainas, daiktų charakteristikas, ieškoti norimų prekių pardavėjų. Neabejojame, kad kainų palyginimo poreikis ateityje pastebimai augs. Kainos.lt užpildys minėtą nišą. Mūsų akcininkai „Schibsted Media Group“ jau keletą metų valdo sėkmingai veikiančius analogiškus portalus Švedijoje ir Norvegijoje bei investuoja į panašius projektus visame pasaulyje“, – teigia M. Basokas.
Šešerius metus veikiančiame portale Kainos.lt vartotojai turi galimybę palyginti daugiau nei 200 tūkst. prekių iš 40–50 elektroninių parduotuvių. Veiklos pradžioje buvo siūlomas tik mobiliųjų telefonų, kompiuterių, fotoaparatų ir buitinės technikos prekių kainų palyginimas. Dabar vartotojai gali įvertinti net ir maisto, gėrimų, drabužių, laisvalaikio prekių, žaidimų, parfumerijos ir kitų prekių kainų skirtumus.
„Portale Kainos.lt lankytojai gali lyginti kainas, reitinguoti pardavėjus, naudotis ekspertų patarimais, rašyti atsiliepimus apie įsigytas prekes, užsisakyti pranešimus apie sumažėjusias kainas ar prekyboje artimiausiu metu atsirasiančias prekes. Jau veikia ir išmaniesiems telefonams skirta programa, kurios pagalba kainų paieška atliekama automatiškai, tereikia nuskenuoti prekės brūkšninį kodą,” – pasakoja Arūnas Kumpis, Kainos.lt direktorius.
A. Kumpio teigimu, tai, kad kainos.lt tapo žinomų „Plius“ portalų grupės dalimi, reiškia, kad portalas yra reikalingas ir turi visas galimybes būti profesionaliai vystomu. „Šios bendrovės patirtis ir sklaidos kanalai leis sparčiau informuoti rinką apie kainų palyginimo galimybes. Sieksime tapti pirmuoju vartotojų šaltiniu prieš įsigyjant prekes internetu“, – planais dalinasi A. Kumpis.
Interneto tyrimų bendrovės „GemiusAudience“ duomenimis, portale Kainos.lt kas mėnesį apsilanko apie 100 tūkst. unikalių vartotojų.
Kainos.lt prisijungs prie lankomiausių transporto ir nekilnojamojo turto rinkos skelbimų portalų – Autoplius.lt ir Domoplius.lt bei prekių ir paslaugų skelbimų portalo Plius.lt. Visus šiuos portalus valdo, administruoja ir tobulina UAB „Plius“.
Apie UAB „Plius“
Bendrovė administruoja ir tvarko skelbimų portalus Autoplius.lt, Domoplius.lt ir Plius.lt, kuriuos, „GemiusAudience“ naujausiais duomenimis, rugpjūčio mėnesį aplankė 666 tūkst. unikalių lankytojų. „Plius“ priklauso norvegų žiniasklaidos koncernui „Schibsted Media Group“.
„Schibsted Media Group“ įmonių grupei Lietuvoje priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti žurnalus „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“, ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt.
„Schibsted Media Group“ valdo vienus didžiausių skelbimų portalų visame pasaulyje, veikiančių 26 šalyse. 2010 m. „Schibsted“ buvo pripažintas trečiu stipriausiu skelbimų portalų valdytoju pasaulyje po šios srities gigantų „eBay“ ir „Craigslist“.