Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po kilusios skandalo „Pepsi“ teko atsisakyti reklamos, siejamos su „Black Lives Matter“

JAV gėrimų gamybos kompanijai „Pepsi“ trečiadienį teko atsisakyti savo naujos reklamos, kurioje nusifilmavo Kendall Jenner ir kurioje, kaip manoma, naudojamasi juodaodžių judėjimo „Black Lives Matter“ (Juodaodžių gyvybės svarbios) protestais siekiant išreklamuoti šį prekės ženklą.
Kendall Jenner „Pepsi“ reklamoje
Kendall Jenner „Pepsi“ reklamoje / Video kadras

Reklama sukėlė didžiulį pasipiktinimą socialiniuose tinkluose, kurių vartotojai apkaltino bendrovę siekiant pasipelnyti iš socialinio teisingumo siekiančio judėjimo.

„Pepsi“ siekė pasiųsti pasaulinę vienybės, taikos ir supratimo žinutę. Mes akivaizdžiai suklydome ir dėl to atsiprašome, – teigiama bendrovės pranešime. – Neketinome pasišaipyti iš jokio rimto dalyko. Mes šaliname šį turinį ir nutraukiame tolesnį jo naudojimą. Mes taip pat atsiprašome K.Jenner, kad ji atsidūrė šioje situacijoje.“

Minėtoje reklamoje K.Jenner eina gatve, kurioje vyksta protesto akcija, ir vėliau paduoda „Pepsi“ gėrimo skardinę policijos pareigūnui, o minia ima džiūgauti.

Tarp smerkiančių šią reklamą buvo ir kovos už juodaodžių pilietines teises lyderio Martino Lutherio Kingo duktė Bernice King, kuri tviteryje parašė: „Jei tik tėvelis būtų žinojęs apie #Pepsi galią“. Ji taip pat įkėlė ir nuotrauką, kurioje užfiksuota, kaip policininkas stumia jos tėvą.

Kitas tviterio vartotojas parašė: „Negaliu patikėti, kad Kendall Jenner ką tik išsprendė institucinio rasizmo ir priespaudos problemą tiesiog policininkui duodama „Pepsi“ gėrimo. Kaip novatoriška“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas