Po stipraus pirmojo pusmečio „Nestle“ pagerino visų metų prognozę

Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ ketvirtadienį padidino savo visų metų pardavimų prognozę, atsižvelgdama į tai, kad kainų padidėjimas ir sąnaudų mažinimas prisidėjo prie gerų rezultatų per pirmuosius šešis 2022 metų mėnesius.
„Nestle“
„Nestle“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Pirmąjį šių metų pusmetį pasiekėme stiprų organinį augimą“, – sakoma generalinio direktoriaus Marko Schneiderio pranešime.

„Mūsų vietos komandos kainas didino atsakingai. Apimtys ir produktų asortimentas buvo atsparūs“, – pažymėjo jis.

„Apribojome beprecedenčio infliacinio spaudimo ir tiekimo grandinių trikdžių poveikį <...> taikydami disciplinuotą sąnaudų kontrolę ir didindami veiklos efektyvumą“, – pridūrė M.Schneideris.

„Nestle“ pranešė, kad per laikotarpį nuo sausio iki birželio grupės pardavimai siekė 45,6 mlrd. Šveicarijos frankų (48 mlrd. JAV dolerių) – 9,2 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Tuo pat metu grynasis pelnas sumažėjo 11,7 proc. iki 5,2 mlrd. frankų dėl vienkartinių mokesčių, didesnių mokesčių ir aktyvų nurašymo poveikio, sakoma pranešime.

Remdamasi savo pirmojo pusmečio rezultatais, „Nestle“ dabar prognozuoja 7–8 proc. pardavimų augimą per metus, palyginti su ankstesne 5 proc. prognoze.

Prognozuojama, kad visų metų veiklos marža – pagrindinis pelningumo rodiklis – sieks 17 proc. ir atitiks apatinę ankstesnės 17–17,5 proc. prognozės ribą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis