„Nintendo“ akcijų vertė nuo liepos 6 d., kuomet buvo išleistas minėtas žaidimas, šoktelėjo daugiau nei 100 proc. Antradienio rytą Tokijuje jų kursas padidėjo beveik 11 proc. Dėl to šiuo metu „Nintendo“ rinkos vertė siekia 4,36 trln. jenų ir yra 300 mlrd. jenų didesnė už „Sony“.
Prieš dvi savaites rinkai pristatytas papildytos realybės žaidimas „Pokemon Go“, kurio žaidėjai gaudo animacinius veikėjus pokemonus, netruko sparčiai išpopuliarėti. Beje, pasaulinė manija naudos duoda ne tik šio žaidimo kūrėjams, bet ir kitoms kompanijoms. Pavyzdžiui, į kelis maisto saugos skandalus įsivėlusios bendrovės „McDonald's Japan“ akcijų kursas antradienio rytą šoktelėjo net 23 proc. po to, kai ji penktadienį pradėjo su savo „Happy Meal“ rinkiniais dalinti ir „Pokemon Go“ figūrėles.
„Investuotojai skuba investuoti į su pokemonais susijusias akcijas, ir „McDonald's Japan“ yra viena iš bendrovių, gaunančių naudos iš šio bumo“, – sakė „Ichiyoshi Asset Management“ analitikas Mitsushige Akino.