Tokiu būdu „Pokemon Go“ pagerino ankstesnį rekordą, kurį pasiekė žaidimas „Clash Royal“, pajamos iš kurios per pirmąsias 30 dienų sudarė 120 mln. JAV dolerių.
„SensorTower“ taip pat palygino „Pokemon Go“ ir „Candy Crush Soda Saga“ – vieno iš komerciškai sėkmingiausio mobiliojo žaidimo pasaulyje – rezultatus. Tačiau pastaroji per pirmąjį mėnesį nuo išleidimo sugebėjo surinkti tik 25 mln. JAV dolerių.
Liepos 6 d. Jungtinėse Valstijose, Kanadoje ir Australijoje debiutavęs žaidimas „Pokemon Go“ šiuo metu užima pirmą vietą „Apple“ programėlių parduotuvėje. Japonijoje ir daugelyje kitų šalių žaidimas atsirado po trijų savaičių.
Patį žaidimą vartotojai gali atsisiųsti nemokamai, tačiau gali įvairių dalykų pirkti jį žaisdami.