Pokyčiai „Barboroje“: neliko vienos paslaugos

Užsisakius prekių elektroninėje maisto parduotuvėje „Barbora“ jas buvo galima gauti į namus arba atsiimti nustatytose vietose, pakeliui į namus. Vis dėlto gruodį „Barbora“ pastarosios paslaugos atsisakė.
Darbas su „Barbora“ kurjeriu
Darbas su „Barbora“ kurjeriu / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Barbora.lt

„Drive-in“ paslauga buvo naudingiausia klientams, kuriems sunku planuotis grįžimą namo laiku, tačiau jie nenori gaišti laiko parduotuvėse, todėl pirkinius patogiai atsiimdavo pakeliui į namus.

„Barbora“ pardavimų ir marketingo vadovė Indrė Vaiginė 15min teigė, kad nuo šių metų gruodžio 3-ios dienos Lietuvoje ir Estijoje, o nuo 13-os dienos ir Latvijoje buvo atsisakyti „Drive in“ paslaugos.

„Didelio klientų susidomėjimo ji nesulaukė. Dabar visą savo laiką ir resursus koncentruojame pagrindinei ir klientų didžiausio susidomėjimo sulaukiančiai paslaugai – prekių pristatymui į namus“, – paaiškino ji.

Pasak I.Vaiginės, klientai, kurie naudodavosi „Drive in“ paslauga, elektroniniu paštu apie tai buvo informuoti iš anksto.

Ji taip pat priminė, kad Vilniuje ir Kaune didžioji dalis „Barbora“ klientų gali prekes į namus gauti per dvi valandas nuo užsakymo pateikimo pasinaudodami „Priority“ paslauga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų