„Drive-in“ paslauga buvo naudingiausia klientams, kuriems sunku planuotis grįžimą namo laiku, tačiau jie nenori gaišti laiko parduotuvėse, todėl pirkinius patogiai atsiimdavo pakeliui į namus.
„Barbora“ pardavimų ir marketingo vadovė Indrė Vaiginė 15min teigė, kad nuo šių metų gruodžio 3-ios dienos Lietuvoje ir Estijoje, o nuo 13-os dienos ir Latvijoje buvo atsisakyti „Drive in“ paslaugos.
„Didelio klientų susidomėjimo ji nesulaukė. Dabar visą savo laiką ir resursus koncentruojame pagrindinei ir klientų didžiausio susidomėjimo sulaukiančiai paslaugai – prekių pristatymui į namus“, – paaiškino ji.
Pasak I.Vaiginės, klientai, kurie naudodavosi „Drive in“ paslauga, elektroniniu paštu apie tai buvo informuoti iš anksto.
Ji taip pat priminė, kad Vilniuje ir Kaune didžioji dalis „Barbora“ klientų gali prekes į namus gauti per dvi valandas nuo užsakymo pateikimo pasinaudodami „Priority“ paslauga.