Lygindami pernai metus su 2019-aisiais, interneto prekybininkai pastebėjo, kad pirkėjų skaičius išaugo kone dvigubai, o kai kurių kategorijų prekių paklausa augo ne procentais, o kartais.
Pirmasis karantinas skatino apsipirkti ateičiai
Pavasarį, paskelbus pirmąjį karantiną, gyventojams tai buvo neįprasta patirtis, sukėlusi baimę ir nežinomybę. Negana to, buvo laikotarpių, kuomet trūko asmens apsaugos priemonių, tad jiems grįžus į rinką, pirkėjai pirko ateičiai. Kaip teigia Pigu.lt rinkodaros vadovas Ernestas Kačerauskas, pirmojo karantino metu beveik kiekviename pirkinių krepšelyje atsidurdavo apsauginės veido kaukės, skydeliai, dezinfekciniai skysčiai, tad ši kategorija atsidūrė pirmoje populiariausių prekių sąrašo vietoje.