„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Populiarių alkoholio gėrimų gamintoja atnaujino tiekimą į Rusiją: teisinasi noru išlaikyti „ekonominį gyvybingumą“

Prancūzijos gėrimų milžinė „Pernod Ricard“ atnaujino kai kurių prekių ženklų, įskaitant „Beefeater“ džiną ir „Jameson“ viskį, eksportą į Rusiją, rašo BBC.
Viskis, išpilstytas į specialias degustacines taures, geriausias atskleidžiančias gėrimo kvapą ir skonį
Viskis / 123RF.com nuotr.

„Pernod Ricard“ teigė, kad atnaujino ribotą tiekimą, siekdama „užtikrinti savo veiklos Rusijoje ekonominį gyvybingumą“.

Praėjusią savaitę, kilus neigiamam atgarsiui, gėrimų įmonė buvo priversta atsisakyti degtinės „Absolut“ eksporto į Rusiją.

Praėjusią savaitę „Pernod Ricard“ buvo priversta sustabdyti degtinės „Absolut Vodka“ eksportą į Rusiją, kilus pasipriešinimui gimtojoje Švedijoje.

Daugelis geriausių Švedijos barų ir restoranų pašalino šį gėrimą iš savo lentynų, o politikai pasmerkė jo eksportą po žiniasklaidos pranešimų, kad jis parduodamas Rusijai.

Po invazijos į Ukrainą „Pernod Ricard“ kartu su daugeliu Vakarų įmonių sustabdė eksportą į Rusiją. Tačiau, kai 2022 m. pabaigoje ėmė trūkti atsargų, ji atnaujino ribotą prekių ženklų, įskaitant „Beefeater“ džiną ir „Jameson“ viskį, eksportą.

Bendrovės atstovas spaudai teigė, kad „Pernod Ricard“ ir toliau smerkia nepateisinamą Rusijos karą ir įsiveržimą į Ukrainą. Taip pat pridūrė, kad ji „tvirtai palaiko Ukrainos žmones“, rašo BBC

„Tai nėra įprastas verslas ir mūsų sprendimai nebuvo priimti lengvai“, – sakė atstovas spaudai.

Tačiau ji teigė atnaujinusi eksportą į Rusiją, kad išlaikytų savo vietos filialo ekonominį gyvybingumą ir išvengtų pavojaus, kad jos filialui ir darbuotojams gresia baudžiamasis persekiojimas už „tyčinį bankrotą“.

„Pernod Ricard“ taip pat teigia norinti išvengti „lygiagrečių rinkų“ ir klastojimo, rašo BBC.

Tačiau Moralinių reitingų agentūra, kuri vykdo kampaniją, kad įmonės pasitrauktų iš Rusijos, BBC teigė, kad šis žingsnis yra „tiek pat bjaurus, kiek ir ironiškas – grįžti į Rusiją, kai kiti vis dar traukiasi“.

Ji teigė, kad parduodant Londone distiliuojamą „Beefeater“ ir Dubline bei Korke gaminamą „Jameson“ „bus remiama Rusijos ekonomika, kuri moka už ukrainiečių žudymą“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų