Anot verslo įkūrėjo ir akcininko Sigito Ambrazevičiaus, Ukraina tapo pirmąja bendrovės gaminių eksporto rinka pernai, o jau šį rudenį tampa viena pagrindinių – kasmetinės eksporto apimtys į ją gali augti po 5 mln. eurų kasmet arba net penkis kartus, lyginant su pirmaisiais metais, 2023-ais.
„Įžengę į Ukrainą, įveikę visus formalumus ir pradėję eksportą pernai, netrukus sulaukėme ne tik palaikymo, bet ir didesnio susidomėjimo mūsų gaminiais. Nuoširdumas ir atvirumas, šiai dienai yra šios rinkos išskirtinumas, savotiškai palaikantis jos ekonomiką ir svarbiausia, kuriantis tikėjimą visos šalies pergale. Tad ilgai nedvejoję, susitelkėme padėti ir iš savo pusės, eksporto galimybes nukreipdami į ją, o ne tik kitas rinkas, nors nebuvo lengva“, – sako jis.
Anot jo, pradėjus eksportą į Ukrainą pernai, buvo eksportuojama daugiau nei 100 tonų lietuvių gaminamų krabų skonio lazdelių per ketvirtį, o nuo šiol metinės apimtys išaugs iki 1000 tonų per metus.
„Šiai dienai kiekvienas prekės ženklas ir juo ženklinta produkcija, iš šalių, palaikančių šios šalies kovą už laisvę, anot pačių ukrainiečių yra vienas geresnių palaikymų įrodymų. Mes tuo labai didžiuojamės, tad padarysime viską, kas mūsų jėgose, kad toks savotiškas palaikymas, būtų kuo didesnis iš mūsų pusės ir ateityje“, – sako bendrovės vadovas.
„Port Lite“ gaminiais Ukrainoje nuo šiol pradeda prekiauti visos didžiausios prekybos tinklų grandinės Ukrainoje – lietuvių kurtus gaminius galima rasti „ATB“, „Metro Cash and Carry“, „Silpo / Fozzy“, „Novus“ ir kituose prekybos tinkluose. Juose prekiaujama, tiek lietuvių kurtais „Port Lite“ gaminiais, tiek bendrovėms privačiai pagaminta žuvies gaminių produkcija.
Pastaraisiais mėnesiais lietuvių valdoma „Port Lite“ taip pat pasirašė sutartis ir su didžiausiais prekybos tinklais mūsų regione – „Lidl Lietuva“, „Maxima“ Lietuva, Latvija bei Estija, kuriuose bendrovės produkciją galima rasti su šio tinklo privačiais prekės ženklais „Well done“ ir „Ocean“ bei „Rimi“, prekiaujančia bendrovės gaminiais su šiam tinklui priklausančiu prekės ženklu „Northland“, tiek Estijoje, Lietuvoje bei Latvijoje.
Į Ukrainą bendrovė savo gaminius eksportuoja tiesiogiai bei per partnerius, užtikrinančius logistiką ir tiekimą į juos, kaip ir į Lenkiją. Joje bendrovė neseniai pradėjo bendradarbiauti su naujais partneriais „Nickal sp.zo.o.“, kuriems privačiai gamina „Garso“ prekės ženklo žuvies gaminius, tuo tarpu bendrovės ženklo „Port Lite SNOW CRAB“ gaminius jau galima rasti „Auchan“ bei „Kaufland“ Lenkijos prekybos tinkluose.