„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Prabangos prekių grupė LVMH užbaigė 2012 metus su rekordiniais pardavimais

LVMH, didžiausia pasaulyje prabangos prekių gamintoja, užbaigė 2012 metus su išaugusiu pelnu ir rekordiniais pardavimais.
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įmonės grynasis pelnas augo 12 proc. iki 3,42 mlrd. eurų, o pardavimai padidėjo 19 proc. iki rekordinių 28,1 mlrd. eurų.

Pasak LVMH, pardavimai augo Europoje, Azijoje bei JAV, ypač populiarus buvo prekės ženklas „Louis Vuitton“.

Labiausiai padidėjo papuošalų ir laikrodžių pardavimai.

Pardavimai ketvirtąjį ketvirtį bent vienerius metus veikiančiose parduotuvėse augo 8 procentais.

LVMH, be kita ko, gamina aksesuarus („Louis Vuitton“ ir „Fendi“), konjaką, šampaną („Moet & Chandon“, „Dom Perignon“ ir „Veuve Cliquot“), laikrodžius („TAG Heuer“, „Hublot“, „Zenith“), juvelyrinius dirbinius („Chaumet“, „Fred“), drabužius („Givenchy“, „Loewe“, „Donna Karan“, „Marc Jacobs“ ir kt.), parfumeriją ir kosmetiką („Christian Dior“, „Guerlain“, „Givenchy“, „Kenzo“, „Sephora“ tinklas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“