Remiantis pradiniais duomenimis, pakoreguotais atsižvelgiant į valiutų kursų pokyčius, 2021 metais grupės pajamos siekė 3,36 mlrd. eurų – 41 proc. daugiau nei 2020 metais ir 8 proc. daugiau nei 2019-aisiais.
Antrasis 2021 metų pusmetis „parodė reikšmingą pajamų, maržų ir grynųjų pinigų srautų augimą“, sakoma grupės, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Miu Miu“, „Car Shoe“ ir „Church's“, pranešime.
Pardavimai tiesiogiai „Prada“ valdomose parduotuvėse, įskaitant internetines platformas, antrąjį pusmetį išaugo 27 proc., palyginti su 2020 metais, ir 21 proc., palyginti su 2019-aisiais.
Generalinis direktorius Patrizio Bertelli pažymėjo: „2021 metai buvo kupini iššūkių, tačiau įrodėme, kad esame pasiruošę ir greitai reagavome į itin dinamiškos rinkos poreikius“.
Užpernai, kai koronaviruso pandemija privertė uždaryti daugybę parduotuvių ir sustabdė tarptautinį turizmą, prekės ženklas patyrė 54 mln. erų grynąjį nuostolį.