Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prancūzijoje dėl „Nutella“ nuolaidų kilo riaušės

Vieno Prancūzijos prekybos tinklo sprendimas šokolado ir riešutų kremo „Nutella“ kainą sumažinti net 70 proc. sukėlė visuotinį pamišimą – pirkėjai visoje šalyje suskubo prisipirkti kuo daugiau saldėsio stiklainių, o vienas tinklo darbuotojas kilusį ažiotažą net palygino su orgija.
Nuolaida „Nutellai“ sukėlė tikras riaušes Prancūzijoje
Nuolaida „Nutellai“ sukėlė tikras riaušes Prancūzijoje / Nuotrauka iš tviterio

Ketvirtadienį internete paskelbtuose vaizdo įrašuose matyti ilgos pirkėjų eilės, nusidriekusios prie „Intermarche“ parduotuvių, taip pat chaosas parduotuvėse, į jas įsiveržus nuolaidų medžiotojams.

„Žmonės tiesiog įsiveržė, visus stumdė, laužė daiktus. Tai buvo tarsi orgija, – pareiškė vienos parduotuvės Forbako mieste Šiaurės Rytų Prancūzijoje darbuotojas, prašęs nenurodyti jo vardo. – Nedaug trūko, kad būtume iškvietę policiją.“

Tuo tarpu tinklo darbuotojas iš Revinji prie Orneno pareiškė, kad dėl kilusio sujudimo nereikia stebėtis: „70 proc. nuolaida? Gi tai pigiau grybų!“

„Intermarche“ atsiprašė pirkėjų ir pareiškė, kad tokia didžiulė paklausa įmonę „nustebino“.

„Nutella“ stiklainiai tinkle paprastai kainuoja po 4,5 euro, tačiau su nuolaida jie buvo parduodami už vos 1,41 euro.

Internautus ažiotažas dėl „Nutella“ gerokai palinksmino.

„Rimtai??!! Ir visa tai tik dėl „Nutella“?“, – savo „Twitter“ paskyroje parašė Kenny Le Bonas (Kenis Le Bonas), prie įrašo pridėjęs vaizdo įrašą, kuriame matyti minia pirkėjų prie sparčiai tuštėjančio „Nutella“ stiklainių stovo.

„Sekmadienį ketinau įsigyti stiklainį ar du. Bet dar nenoriu mirti“, – parašė Ruthii Trudie (Ruti Trudi).

„Nutella“ gaminanti Italijos įmonė „Ferrero“ pareiškė, kad „Intermarche“ „vienašališkai“ priėmė sprendimą dėl nuolaidos, ir pridūrė, kad tinklas rizikuoja „sukelti sąmyšį ir nuvilti“ vartotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos