Kaip rašo BBC, prancūzų įmonė nutraukė prekių siuntimą į Rusiją, bet panašu, kad pardavimai internetu vis dar vyksta.
Šimtai tarptautinių prekės ženklų, įskaitant „L'Oreal“ and „Estee Lauder“ jau uždarė parduotuves Rusijoje ir nutraukė prekybą internetu, protestuodami dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje.
Dalis klientų kritikavo „L'Occitane“ dėl tokio sprendimo ir paragino boikotuoti šį prekės ženklą, kurio produktai pardavinėjami daugiau nei 3085 prekybos centruose pasaulyje. Įmonės pardavimai pernai siekė 1,5 milijardų dolerių.
„L'Occitane“ valdo parduotuves ir Lietuvoje - šiuo metu mūsų šalyje veikia 10 šios prancūzų įmonės salonų.
Teisinasi, kad neuždaro dėl darbuotojų
Tuo tarpu pati prancūzų kosmetikos įmonė, valdanti parduotuves ir poilsio bei sveikatingumo centrus Maskvoje, Sankt Peterburge ir kituose Rusijos miestuose, teisinasi, kad negali rizikuoti uždarydama parduotuves šioje rinkoje.
„Šiuo metu negalime garantuoti, kad mūsų 700 darbuotojų Rusijoje nesusidurs su atsakomosiomis priemonėmis, jei nutrauksime veiklą šioje šalyje“, – BBC sakė įmonės atstovė spaudai.
„Ypač nerimaujame dėl tų savo darbuotojų, kurie turi giminių Ukrainoje arba yra ukrainiečių kilmės“, – pridūrė ji.
Kartu įmonės atstovė teigė, kad kompanija griežtai smerkia „nepagrįstą ir neišprovokuotą“ Rusijos invaziją ir gerokai apribojo savo veiklą Rusijoje, sustabdė investicijų planus ir visas siuntas į šią šalį.
Tiesa, ji atsisakė komentuoti, ar tęsia įmonė internetinę prekybą ir kokį poveikį siuntų sustabdymas turės jos parduotuvėms Rusijoje.
„L'Occitane“ yra viena iš įmonių, kurias Jeilio universiteto Vadybos mokyklos profesorius Jeffrey Sonnenfeldas įvardijo, kaip vis dar veikiančias Rusijoje.
Tarp jų yra Prancūzijos energetikos milžinė EDF, JAE oro linijų bendrovė „Emirates“ ir Kinijos kompiuterių prekės ženklas „Lenovo“. Tačiau nuo įsiveržimo į Ukrainą iš Rusijos pasitraukė arba sustabdė pardavimus daug didesnė grupė – apie 600 didelių įmonių, įskaitant „Starbucks“, „Coca Cola“, „Levi's“ ir „Apple“.