Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prancūzijos prekybos tinklas gėdina prekės ženklus: žymi sumažėjusias pakuotes

Prancūzijos prekybos centrų tinklas „Carrefour“ ėmė žymėti prekes, kurių pakuotės ar taros sumažėjo, išlaikant ankstesnę jų kainą, rašo leidinys „The Guardian“.
„Carrefour“
„Carrefour“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Prancūzija Kaina

„Carrefour“ savo parduotuvėse Prancūzijoje paženklino 26 produktus etiketėmis, ant kurių užrašyta: „Šio produkto kiekis arba svoris sumažėjo, o faktinė tiekėjo kaina padidėjo“.

Pavyzdžiui, „Carrefour“ teigė, kad „PepsiCo“ gaminamos „Lipton“ šaltosios arbatos be cukraus su persikų skoniu butelis nuo 1,5 litro sumažėjo iki 1,25 litro (0,33 galono), todėl faktinė litro kaina padidėjo 40 proc.

„Nestlé“ gaminamų mišinių kūdikiams „Guigoz“ svoris sumažėjo nuo 900 g iki 830 g, o „Unilever“ gaminamų ledų „Viennetta“ – nuo 350 g iki 320 g.

„Akivaizdu, kad šių produktų stigmatizavimo tikslas – priversti gamintojus persvarstyti savo kainodaros politiką“, – interviu sakė „Carrefour“ komunikacijos su klientais direktorius Stefenas Bompais.

„Carrefour“ tokiu būdu siekia paveikti bendroves, gaminančias tokią produkciją, kad jos sumažintų ne tik pakuotes, bet ir produkcijos kainas.

Į leidinio prašymą pateikti komentarą „PepsiCo“ neatsakė. „Nestlé“ ir „Unilever“ atsisakė komentuoti tokį savo sprendimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos