Tai jau antroji per mėnesį Prancūzijos oro vežėja, kuri bus likviduota.
Bobinji komercinių bylų teismas atmetė vienintelio investuotojo pateiktą pasiūlymą ir liepė pradėti oro bendrovės likvidavimo procedūrą. Taigi 570 jos darbuotojų dabar neteks savo darbo.
„XL Airways“ rugsėjo 30-ąją sustabdė visus skrydžius, o jos valdymas buvo perduotas administratoriams, kurie ėmėsi ieškoti pirkėjo ar investuotojo. Prancūzijos rinkoje dominuojanti nacionalinė oro vežėja „Air France“ pareiškė, jog galimybė įsigyti „XL Airways“ ar investuoti į šią bendrovę jos nedomina.
XL keturiais orlaiviais „Airbus“ daugiausia vykdė tolimuosius skrydžius į Šiaurės Ameriką, Karibų jūros regioną ir tam tikrus Kinijos miestus. 2018 metais bendrovė skraidino 730 tūkst. keleivių.
Prancūzijoje rugsėjo pabaigoje jau bankrutavo viena oro bendrovė.
„Aigle Azur“ taip pat nesugebėjo susirasti investuotojo ar pirkėjo ir rugsėjo 27-ąją priimtu teismo sprendimu buvo uždaryta.
Pasiūlymą dėl XL, kurį atmetė Bobinji teismas, buvo pateikęs Gerardas Houa, „Aigle Azur“ mažumos akcijų paketo savininkas. Jis buvo pasiūlęs į oro bendrovę investuoti 30 mln. eurų ir buvo sakęs, jog tai būtų leidę išsaugoti pusę XL darbo vietų.
Analitikai teigia, jog Europos aviacijos sektorius tebėra trapus, o mažų kainų karai išstumia silpnesnius dalyvius iš rinkos.