Prancūzijos viešbučių milžinė „Accor“ pernai fiksavo nuostolius

Prancūzijos viešbučių milžinė „Accor“ trečiadienį pranešė pernai fiksavusi nuostolius, kai koronaviruso pandemija sudavė itin stiprų smūgį viešbučių ir svetingumo verslui visame pasaulyje.
„Accor Hotels“
„Accor Hotels“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šeštos pagal dydį pasaulyje viešbučių operatorės „Accor“ pardavimų apimtys sumenko 60 proc. ir siekė 1,6 mlrd. eurų, o grynieji nuostoliai siekė kiek mažiau nei 2 mlrd. eurų.

„Factset“ ir „Bloomberg“ apklausti analitikai tikėjosi 1,85 mlrd. eurų siekiančias pajamas ir 1,26 mlrd. eurų siekiančius grynuosius nuostolius.

Bendrovė, valdanti tokius tinklus kaip „Ibis“, „Sofitel“, „Novotel“, „Mercure“ ir „Pullman“, smarkiai nukentėjo nuo pandemijos, sustabdžiusios tarptautinių kelionių ir turizmo sektorius.

Pajamos iš vieno kambario per visus 2020 metus sumažėjo 62 proc., o antrąjį ketvirtį – pirmosios bangos įkarštyje – susitraukė daugiau nei 88 procentais.

„Šis beprecedentis nuosmukis atspindi pasaulinį verslo aplinkos pablogėjimą, kurį lemia karantinai ir tarptautinių sienų uždarymas, siekiant pažaboti pandemiją“, – sakoma „Accor“ pranešime.

„Accor“ pažymėjo, jog po pandemijos nusmukdytų rezultatų antrąjį praėjusių metų ketvirtį visuose regionuose, trečiąjį ketvirtį fiksuotas augimas, kai ekonomika vėl atsivėrė vasaros atostogų metu.

Visgi šis atsigavimas sustojo, kai įvairių šalių vyriausybės vėl nustatė apribojimus, kad sustabdytų naują koronaviruso atvejų skaičiaus augimą.

„Accor“ teigė, kad šiemet tikisi geresnių rezultatų, nes skiepijimo programos leidžia sušvelninti apribojimus, nors atsargumas „deja, išlieka raktiniu žodžiu“, atsižvelgiant į neapibrėžtumą, susijusį su pandemijos eiga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos