Paskutinės akcijos dienos! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Pranešimas: „Kilo Health“ investuoja 0,5 mln. eurų į sveikatos technologijų startuolį „Tyler“

Lietuvoje kuriamas sveikatos technologijų startuolis „Tyler“, kuris plėtoja naujos kartos nuolatinio gliukozės stebėjimo sistemą, sulaukė 500 tūkst. eurų investicijų. Jas skyrė sėkmingai pasaulinėse rinkose auganti sveikatos technologijų įmonių grupė „Kilo Health“. Investicijos iš ankstyvojo etapo (angl. pre-seed) finansavimo raundo numatytos tolesniam „Tyler“ produkto vystymui.
„Tyler“ startuolis
„Tyler“ startuolis / Pranešimo autorių nuotr.

Nuolat fiksuoja gliukozės kiekį kraujyje realiu laiku

„Tyler“ technologiją sudaro nuolatinio gliukozės stebėjimo (angl. Continuous Glucose Monitoring - CGM) jutiklis ir programėlė, kuri fiksuoja gliukozės kiekį kraujyje realiu laiku bei organizmo reakcijas į maistą ir fizinę veiklą. Iš jutiklio gaunami duomenys padeda paruošti individualias rekomendacijas kiekvienam žmogui apie jo asmeninius mitybos, sporto ar miego įpročius bei šių faktorių įtaką medžiagų apykaitai. Visa tai prieinama programėlėje, kurioje su vartotoju bendrauja virtualus personažas tokiu pačiu vardu kaip ir pati aplikacija – Tyler. Jis kasdien palaiko, pagiria, o patarimus pateikia aiškiai ir suprantamai kaip asmeninis gydytojas ar treneris.

„Pasinaudodami itin tiksliais duomenis, mes galime nuolat – 24 valandas per parą – stebėti organizmo medžiagų apykaitą ir individualiai pranešti žmogui, kada ir kaip jam geriausiai sportuoti, kokio maisto vengti ar kada geriausiai vartoti vieną ar kitą produktą. Metabolizmas turi didžiulę įtaką mūsų gyvenimo trukmei ir bendrai sveikatai, tačiau iki šiol nebuvo tinkamų priemonių tam stebėti. „Tyler“ įžvalgos ir individualios rekomendacijos gali padėti žmonėms gerai jaustis kasdien ir užkirsti kelią lėtinėms ligoms ateityje“, – sako „Tyler“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Ignas Survila.

Gautos investicijos startuoliui leis pagaminti 1000 gliukozės stebėjimo jutiklių, paspartins reikalingos programinės įrangos kūrimą, taip pat prisidės prie tolesnių mokslinių tyrimų. Tikimasi, kad bandomoji jutiklio ir programėlės versija pasirodys šių metų pabaigoje.

Gliukozės stebėjimo prietaisų rinkoje laukia proveržio

Prognozuojama, kad pasaulinė gliukozės stebėjimo prietaisų rinka 2027 m. viršys 16 mlrd. JAV dolerių. Ekspertai sako, kad tai lemia vis ryškesnis sveikatos priežiūros sektoriaus perėjimas nuo visiems tinkančių sprendimų iki individualizuoto ir duomenimis grįsto požiūrio.

Pasak I.Survilos, šiuo metu dietų rinkoje yra daug įvairių kalorijų stebėjimo programų, tačiau jos neveikia, nes yra universalios ir negali įvertinti unikalios kiekvieno žmogaus medžiagų apykaitos ir jos pokyčių dienos eigoje. Jis įsitikinęs, kad „Tyler“ vystoma technologija per ateinantį dešimtmetį pakeis žmonių požiūrį į sveikatingumą. Tą patvirtina ir naujausios mokslinės studijos. Londono Karališkas Koledžas ištyrė šimtą identiškų dvynių, kurių atsakas į gliukozę buvo skirtingas, nepaisant to, kad jie turi tą patį DNR. Anot mokslininkų, tai pagrindžia faktą, kad universalios dietos negali būti veiksmingos.

„Tyler“ komandos nariai yra sukaupę skirtingos patirties – nuo startuolių kūrimo, produktų patentavimo, darbo su duomenimis iki programavimo ir kūrybos.

Ne pirma „Kilo Health“ investicija

„Kilo Health“ nuolat ieško didelį potencialą turinčių sveikatos technologijų startuolių ir yra pasiruošę investuoti toliau. Birželio mėnesį buvo paskelbta apie jų 0,3 mln. eurų investiciją į išmaniąją kraujo tyrimų programėlę sukūrusį Lietuvos startuolį „Revolab”. Šiuo metu sudaromi nauji sandoriai Lietuvoje, kalbamasi su Estijos, Suomijos, Švedijos, Vokietijos, Nyderlandų sveikatos technologijų startuoliais.

„Jau kurį laiką mūsų ir „Tyler“ komandos dirba kartu, dalinamės savo žiniomis, padėjome išgryninti idėją ir artimiausius žingsnius. Tikiu, kad norint padėti žmonėms rūpintis savo sveikata, reikia ieškoti inovatyviausių sprendimų. „Kilo Health” pagalba ir investicijos padės jiems sukurti naujos kartos produktą ir drąsiai ateiti į rinką”, – sako „Kilo Health“ vadovas Tadas Burgaila.

„Kilo Health“ grupė turi daugiau nei penkis milijonus klientų visame pasaulyje. Jų produktai siekia spręsti įvairiais žmonių sveikatos problemas: antsvorį, diabetą, psichinę sveikatą ir t.t. Produktai kuriami atliekant mokslinius tyrimus ir naudojant pažangias sveikatos technologijas. Lietuvoje jų darbuotojų komanda sparčiai auga ir šiuo metu vienija maždaug 500 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas