„Not Perfect“ vadovas Paulius Senūta sako, kad „Kanų liūtai“ yra „pasaulio kūrybiškumo tikrasis ringas“.
„Mes lygiuojamės į Kanus, todėl ten ir dalyvaujame“, – akcentuoja P.Senūta.
Keturiose skirtingose kategorijose varžosi didelio dėmesio sulaukusi pasaulinė inciatyva „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“), jau pernai „Kanų liūtuose“ patekusi į prestižinės „Titanium“ kategorijos finalą (trumpąjį sąrašą).
Prieš smurtą šeimoje kovojanti socialinė reklama, sukurta visuomeninei organizacijai Moterų informacijos centras, pretenduoja į dviejų kategorijų apdovanojimus. Apdovanojimams taip pat pateiktos Raudonajam Kryžiui, kino festivaliui „Kino pavasaris“ ir iniciatyvai „Raudonos nosys. Gydytojai klounai“ sukurtos reklamos.
Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“.
Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o labiausiai prestižiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 23 d. vakarą.
Pernai Lietuvos agentūra „Magic“ laimėjo aukščiausią „Grand Prix“ apdovanojimą „Film Craft“ kategorijoje, kartu su partneriais Lietuvoje nufilmavusi reklamą „The Wish“ Vokietijos prekybos tinklui „Penny“.
Be apdovanojimų festivalio dalyvių laukia keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet – hiphopo atlikėjas ir vienas grupės „The Black Eyed Peas“ įkūrėjų will.i.am, lengvaatletis, pasaulio ir olimpinis čempionas Michaelas Johnsonas, „Apple“ rinkodaros viceprezidentas Toras Myhrenas, aktorė Halle Berry.
Festivalio metu vyksta ir „Jaunųjų liūtų“ konkursas – Lietuvai jame atstovaus Džiugo Babensko ir Justinos Čiačytės iš „Sons & Daughters“ duetas.
„15min Group“ yra oficialus „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje. „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ Lietuvoje tradiciškai bus galima išvysti rudenį.