Prasminga ir tvari „Lindström“ dovana klientams – žaliuojantis ąžuoliukas

Kiekvienų metų spalio mėnesį minima tarptautinė klientų aptarnavimo savaitė (angl. „CX Week“). Ši savaitė skiriama ne tik pagerbti klientų aptarnavimo specialistus, priminti jų darbo svarbą, bet ir pasidžiaugti esamais klientais bei jiems padėkoti. Tekstilės paslaugų lyderiai Lietuvoje „Lindström“, kaip ir kitos savo darbuotojus bei klientus vertinančios įmonės visame pasaulyje, spalį tradiciškai paniro į šventišką „CX Week“ maratoną.
„Fazer Lietuva“ kepyklos vadovė Asta Juškaitė ir kokybės vadovė Lijana Vaitiekūnienė su „Lindström“ svarbių klientų aptarnavimo vadove Elena Tretjakoviene.
„Fazer Lietuva“ kepyklos vadovė Asta Juškaitė ir kokybės vadovė Lijana Vaitiekūnienė su „Lindström“ svarbių klientų aptarnavimo vadove Elena Tretjakoviene. / Lindström nuot.
Temos: 2 Tekstilė Dovana

„Lindström“ jau seniai vadovaujasi „We Care“ kultūra, kurios pagrindas – socialinė atsakomybė, stiprios partnerystės bei žiedinė ekonomika. Remdamiesi būtent šiomis vertybėmis tekstilės ekspertai ir šįmet stengėsi parodyti dėkingumą klientams bei atkreipti dėmesį, koks ilgas kelias yra įveiktas kartu ir kiek daug dar gali būti pasiekta ateityje.

Padėkos klientams ir kvietimas prisidėti prie prasmingos idėjos

Tvirtą klientų įsipareigojimą augti drauge „Lindström“ šiais metais įvertino itin originaliai. Klientų savaitės proga jie nusprendė išreikšti padėką savo ištikimiems partneriams padovanodami po gyvą ąžuoliuką – ilgaamžiškumo, išminties ir tvirtybės simbolį. Įmonės pardavimų komanda aplankė net 50 klientų visoje Lietuvoje, padėkojo jiems už bendradarbiavimą ir įsipareigojimą eiti tvarumo keliu, o simboliška dovana pakvietė kiekvieną jų prisijungti prie prasmingos miškų atsodinimo idėjos bei taip mažinti CO2 kiekį atmosferoje. „Lindström“ yra daugiau nei vien tekstilės paslaugos. Mes siekiame burti stiprią bendruomenę, kuriai rūpi mūsų planetos ateitis. Kaip tik dėl to dovanai pasirinkome medelį, ir ne bet kokį, o būtent tvirtąjį ąžuolą“, – pasakoja „Lindström“ marketingo ir komunikacijos specialistė R.Šlekienė.

Lindström nuot./Rasa Šlekienė, „Lindström“ marketingo ir komunikacijos specialistė
Lindström nuot./Rasa Šlekienė, „Lindström“ marketingo ir komunikacijos specialistė

Miškų atsodinimo idėja nėra nauja ir pačiai tekstilės ekspertų komandai. 2022 metų pavasarį, sužinojusi apie Aplinkos ministerijos ir Valstybinių miškų urėdijos (VMU) organizuojamą miškų sodinimo akciją, masiškiausią iki šiol kada nors rengtą tokio pobūdžio iniciatyvą, kurios metu siekta užsodinti net iki 748 ha plotą, „Lindström“ bendruomenė džiaugsmingai prie jos prisijungė. 50 įmonės darbuotojų drauge su šeimomis ir draugais balandžio mėnesį pasodino net 2000 ąžuolų 2,5 ha teritorijoje Vaišvydavos girininkijoje.

„Tokios socialiai atsakingos akcijos padeda atkreipti dėmesį į gamtos išsaugojimo svarbą ir miškingų zonų atkūrimą. Medžių sodinimas – prasminga, didelių investicijų nereikalaujanti, o tuo pačiu viena efektyviausių priemonių kovai su klimato kaita. „Lindström“ prisiima atsakomybę ir toliau rūpintis bei plėsti miškų plotą šalyje, o šių metų klientų savaitės dovanos – puikus to pavyzdys“, – tikina Šlekienė.

Darbuotojų įsitraukimas ir motyvacija

„CX Week“ metu nebuvo pamiršta ir „Lindström“ komanda – kadangi visa įmonės veikla yra orientuota į klientus, kiekvienas iš darbuotojų tiesiogiai prisideda prie klientų aptarnavimo bei pasitenkinimo rodiklio („CX Index“), šiuo metu siekiančio net 8,83 balo. Šventinė savaitė buvo pasitikta su bendrais komandos pusryčiais, o vainikuota padėkos pietumis. Taip pat visą savaitę veikė ir „Dėkingumo paštas“, kuriuo darbuotojai buvo kviečiami vieni kitiems nusiųsti padėkas bei palinkėjimus.

Pakalbinus pačius darbuotojus, buvo pastebėta maloni tendencija – daugelis jų teigia prie „Lindström“ prisijungę dėl įkvepiančio įmonės požiūrio į darnios ateities kūrimą. Pastarasis, pasak jų, motyvuoja įmonėje likti bei siekti vis daugiau. Tai įrodo ir statistika – „Lindström“ „Employee Net Promoter Score“ (eNPS) rodiklis, atskleidžiantis norą rekomenduoti savo įmonę artimiesiems bei draugams, šiuo metu siekia neregėtas aukštumas – per vienerius metus šis balas pakilo nuo 21 iki 58 balų. 50 balų ir daugiau šio rodiklio skaičiavimo skalėje laikomi pačiu aukščiausiu įvertinimu.

„Stiprias verslo partnerystes kuria stiprūs darbuotojai. Didžiuojamės ir vertiname juos bei rūpinamės, kad mūsų žmonės įmonėje jaustųsi gerai. Tai visada suteikia grįžtamąjį ryšį – įvertinti darbuotojai skiria daugiau nuoširdaus dėmesio klientams, sklandžiau perduoda žinias ir labiau nori profesiškai tobulėti“, – dalinasi R.Šlekienė.

Laikui nepavaldi „Lindström“ atsakomybės kultūra

Po daugiau nei 170 metų sėkmingo gyvavimo pasaulinėje rinkoje ir vadovavimosi žiedinės ekonomikos principais, tampa akivaizdu, jog „Lindström“ rūpi, kokį pasaulį matysime ateityje. Išsilaikyti lyderiaujančiose pozicijose įmonei padeda nuolatinis siekis įgyvendinti vis didesnius ir ambicingesnius tikslus, pavyzdžiui, iki 2025 m. 100 % perdirbti tekstilės atliekas ir visoje įmonėje (tarptautiniu mastu) iki 2035 m. sumažinti CO2 emisiją iki nulio.

Puikus pavyzdys ir „Lindström“ teikiamos paslaugos. Užsisakius darbo drabužių nuomą, darbo rūbus tekstilės ekspertai visapusiškai prižiūri ir taiso, o susidėvėjusius perdirba į naujus produktus. Įmonė taip pat nuolat ieško alternatyvų kilimėlių perdirbimui, o Lietuvoje, kur netrukus bus švenčiamas 25-asis įmonės gimtadienis, jau pradėta naudoti išskirtinai tik žalioji elektros energija.

Akivaizdu, jog šiuo metu vis daugiau verslų atsigręžia į tvarumą. Tai skatina ne tik besikeičianti ekonominė situacija, bet ir atsakingų sprendimų nauda aplinkai. „Lindström“ prioritetų sąrašo viršuje tvarumas įsitvirtinęs jau seniai – o savo žiniomis jie mielai dalinasi tiek su klientais, tiek su platesniąja visuomene.

R.Šlekienė teigia, jog spaudimas ieškoti aplinkai draugiškų alternatyvų šiandieną vis stipresnis, tad tekstilės profesionalai, šioje srityje sukaupę ilgametę patirtį, gali pagelbėti ir kitiems. „Džiaugiamės, jog nuosekli bei aiškiomis vertybėmis grįsta mūsų veikla ir įdirbis prisideda ne tik prie atskirų verslų sėkmės, bet ir sprendžiant pasaulinės klimato kaitos iššūkius. Visuomet stengiamės atliepti kasdienius savo klientų poreikius, o taip pat padedame jiems tapti didesnio pokyčio dalimi“, – užtikrina ekspertė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis