Prekės ženklą atnaujinanti BNS pasiūlys klientams daugiau paslaugų

Didžiausia Baltijos šalyse naujienų agentūra BNS antradienį pristato atnaujintą vizualinį identitetą ir ketina pasiūlyti klientams daugiau paslaugų.
BNS logotipas
BNS logotipas / BNS iliustr.
Temos: 2 Tomas Balžekas BNS

Pirmą kartą nuo įmonės įkūrimo keisis jos logotipas.

„Naujasis BNS įvaizdis atspindi mūsų organizacijos pokyčius ir modernėjimą. Esame ne tik patikimiausia, didžiausią profesionalų komandą turinti naujienų agentūra, bet nuo šiol ir didžiausia fotoagentūra“, – sako naujienų agentūrą valdančios įmonės BNS generalinis direktorius Tomas Balžekas.

„BNS Foto“ apims visas fotopaslaugas – naujienų, renginių, verslo fotografiją ir fotoarchyvą. Fotoagentūroje dirbs aštuoni fotografai.

Artimiausiu metu smarkiai plėsis „BNS Plius“ paslauga, vis daugiau verslo sektorių pasiūlydama greitą ir išsamią informaciją, rinkos duomenis, žiniasklaidos monitoringą ir kt.

Atnaujinus BNS naujienlaiškio koncepciją, atskiru produktu tiesioginiam vartotojui tampa „BNS sprintas“. Jame – BNS žurnalistai dalinsis kas dieną atrinkta informacija apie svarbiausius Lietuvos ir pasaulio įvykius, kurie bus pateikiami glaustoje apžvalgoje. Nuo šiol svarbiausių naujienų trumpai bus galima klausytis ir audioversijoje.

„BNS yra labai patikima ir stabili naujienų platforma, kuri Lietuvos žiniasklaidoje užima vieną svarbiausių vaidmenų, investuojame, kad ši pozicija tik stiprėtų“, – teigia T.Balžekas.

BNS priklauso žiniasklaidos įmonių holdingui „15min Group“.

60 proc. „15min Group“ akcijų priklauso „Postimees Grupp“, 40 proc. ir valdymo kontrolė – T.Balžekui, Martynui Basokui, Gabrielei Burbienei ir Tomui Bindokui per holdingo įmonę „4 Bees“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis