Anksčiau platintame pranešime teigta, kad prekės ženklas „Manilla“ tampa „Manilla Med“, o produkcijos kūrėjų komandą papildys patyrę medikai bei mokslininkai, užtikrinsiantys kuriamos kosmetikos naudą ne tik grožiui, bet ir sveikatai.
„Nuo veiklos pradžios išskirtinį dėmesį skyrėme savo produkcijos natūralumui. Džiaugiuosi, kad nuo šiol „Manilla Med“ produktai rinkoje išsiskirs dar viena jos klientėms bei klientams itin aktualia savybe – ypatingu dėmesiu odos sveikatai“, – teigia „Manilla“ įkūrėja, gydytoja Rūta Merkytė.
Pokytį į prekės ženklo veiklą atneša jį kartu su verslo dalimi iš R.Merkytės įsigyti nusprendęs privatus investuotojas, veikiantis estetinės medicinos srityje. Prekės ženklo produktų kūrėjų komandą sudarys 5 patyrę medikai bei mokslininkai. R.Merkytė įmonėje dirbs kaip konsultantė.
„Manilla Med“ veikla bus sukoncentruota į formulių kūrimą, prekės ženklo vystymą bei prekybą. Produkcijos gamyba bus perduota išorės partneriams.
Iki šiol „Manilla“ produkcijos gamybą vykdžiusios įmonės „Dermofaktorius“ veikla bus stabdoma, dėl itin išaugusių gamybos kaštų bei neturint galimybės juos amortizuoti jai inicijuojama bankroto procedūra.
Naujasis prekės ženklo „Manilla Med“ savininkas bus paskelbtas užbaigus įsigijimo sandorį. Taip apie bankrotą pranešė šio prekės ženklo atstovai. Perklausus apie bankrotą, bendrovės atstovai naujos informacijos kol kas15min pateikti nenorėjo.
Įprasta manyti, kad bankrotas vykdomas, turint milžiniškų skolų ir tai daroma teismo nustatyta tvarka, tačiau šiuo atveju jų nėra, o bankrotas bus vykdomas kreditorių sprendimu. Teisininkė paaiškino, kada taip nutinka ir ką tai reiškia.