Prekių ženklo „Zara“ savininkė „Inditex“ parduos verslą Rusijoje

Ispanijos pasaulinė drabužių milžinė „Inditex“, kuriai priklauso prekių ženklas „Zara“, antradienį pranešė parduosianti savo verslą Rusijoje, praėjus septyniems mėnesiams, kai bendrovė sustabdė veiklą šalyje Maskvai įsiveržus į Ukrainą.
„Zara“
„Zara“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

„Inditex“ pasiekė pradinį susitarimą dėl verslo Rusijos Federacijoje pardavimo grupei „Daher“, kuri turi svarbių interesų mažmeninės prekybos ir nekilnojamojo turto sektoriuose“, – teigiama „Inditex“ pranešime.

„Sandorio sąlygos, kurioms dar turi būti gautas vyriausybės pritarimas, leis išsaugoti nemažą grupės „Inditex“ Rusijoje sukurtų darbo vietų skaičių, nes bus perleista dauguma su parduotuvėmis susijusių nuomos sutarčių“, – pridūrė įmonė.

„Inditex“ kovą nusprendė uždaryti savo 502 parduotuves Rusijoje, vienoje didžiausių rinkų po Ispanijos, kuriai tekdavo 10 proc. bendrovės pardavimų.

Įmonė pasekė kai kurių didžiausių Vakarų prekių ženklų, kurie taip pat sustabdė savo veiklą Rusijoje, įskaitant „Inditex“ pagrindinę varžovę H&M, pėdomis po Maskvos invazijos į Ukrainą ir ekonominių sankcijų įvedimo.

„Inditex“ teigimu, jos verslo pardavimas grupei „Daher“ „reikš, kad bus nutraukta“ veikla Rusijoje.

„Jeigu ateityje „Inditex“ manys, kad naujos aplinkybės leidžia grupės prekių ženklams sugrįžti į šią rinką, „Inditex“ ir „Daher“ turės galimybę bendradarbiauti sudarant franšizės sutartį“, – teigiama pranešime.

„Inditex“, kuriai taip pat priklauso „Massimo Dutti“ ir kiti prekių ženklai, per pirmuosius šešis 2022 metų mėnesius uždirbo 1,8 mlrd. eurų grynojo pelno, arba 41 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis