Pernai tokiu metu dviračių parduotuvės stebėjo pardavimų augimą, tačiau šiemet dėl užsitęsusio pavasario sezonas vos įsibėgėja. Panašias tendencijas pastebi ir sostinės dviračių savitarnos sistema „CycloCity“: vilniečiai vangiau naudojasi oranžiniais dviračiais, o abonementų daugiau įsigyja tik pašvietus saulei.
Pasak verslininkų, dviračių parduodama mažiau, nes auga naudotų ir neaiškios, galbūt vogtų šių transporto priemonių rinka. O tie, kurie dviratį perka parduotuvėje, vidutiniškai šiai prekei išleidžia nuo 500 iki 700 eurų.
Pasak prekybininkų, pasikeitė ir klientų elgsena: jeigu anksčiau žmonės pirkdavo bet kokius dviračius, tai pastaruoju metu renkasi pagal paskirtį – važinėjimui mieste arba aktyviam sportui.