Kitais, 2019 metais, prekybos tinklas „Norfa“ planuoja atidaryti 10 naujų prekybos centrų, į kuriuos ketina investuoti apie 15 mln. eurų.
Prekybos tinklas „Iki“ jau numatė dvejų metų strategiją – atidaryti 20 naujų ir rekonstruoti 50 esamų parduotuvių.
„Maxima grupė“ kiek anksčiau pranešė, kad kitais metais planuoja atidaryti 120–140 naujų parduotuvių, į tinklo plėtrą ir atnaujinimą kitąmet numatyta investuoti ne mažiau kaip 100 mln. eurų. Tiesa, didžioji dalis investicijų ir parduotuvių – Lenkijoje. Konkretizuoti, kokių planų bus imtasi Lietuvoje, atsisakyta pagrindžiant komercine paslaptimi.
2017 metų pabaigoje į Lietuvą atėjusio prekybos tinklo „Pepco“ Operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse Aleksandras Čikaidzė sako, kad 2019-aisiais metais planuojama atidaryti 40 parduotuvių Baltijos šalyse.