„Praėjo lygiai dešimt metų nuo pirmosios „Jamam“. Pasikeitė daug kas – formatas, dalyvaujančių parduotuvių skaičius. Nekinta vienas dalykas – „Jamam“ siūlo geriausias nuolaidas, o gausiai į akciją ateinantys pirkėjai vertina šią galimybę apsipirkti pigiau“, - sakė Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ Komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Pirmoji „Jamam“ akcija įvyko 2009 m. gegužę, tada joje dalyvavo 122 parduotuvės Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.
Pastaraisiais metais „Jamam“ akcijos vykdavo dvi dienas, penktadienį ir šeštadienį, jose tradiciškai dalyvauja daugiau nei 800 „Akropoliuose“ įsikūrusių parduotuvių, o su nuolaidomis apsiperka daugiau nei 400 000 žmonių.
„Teigiama pirkėjų patirtis – vienas pagrindinių Akropolių siekų, tad siekdami, kad pirkėjai „Jamam“ nuolaidomis galėtų pasinaudoti kuo patogiau nusprendėme akcijos trukmę prailginti iki 3 dienų. Didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“ populiarios ne tik Lietuvoje - sulaukiame tūkstančių pirkėjų iš kaimyninių valstybių, daug mažesnių Lietuvos miestų gyventojų per „Jamam“ vyksta į artimiausią „Akropolį“. Todėl nusprendėme, kad „Jamam“ diena palaipsniui turi virsti į „Jamam“ savaitgalį. Pirkėjams taip yra daug patogiau planuotis laiką, patogiau privažiuoti ir apsipirkti“, - sakė D. Mertinas.
„Jamam“ dienomis prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ veikiančios parduotuvės dirbs įprastu grafiku. „Akropoliuose“ įsikūrusiose „Maxima XXXX“ ir „Maxima XXX“ parduotuvėse „Jamam“ metu bus taikoma 40% nuolaida drabužiams, avalynei, kosmetikai, buitinei chemijai ir daugeliui kitų pramoninių prekių, 30% nuolaida bus taikoma buitinei technikai, elektronikai knygoms.