Didžiuliai socialiniai neramumai Čilėje taip pat pakenkė pajamoms, tačiau bendrovė dar negalėjo įvertinti finansinių koronaviruso protrūkio Kinijoje, iš kur tiekiama daug prekių, padarinių.
Per Čilėje kilusius neramumus nukentėjo dauguma tinklo parduotuvių, o tai neigiamai paveikė „Walmart“ veiklos pajamas – tinklas neteko maždaug 110 mln. JAV dolerių pajamų, pareiškė bendrovė ir pridūrė, kad „toliau stebi įvykius“ šioje Pietų Amerikos šalyje.
„Walmart“ taip pat teigė stebinti padėtį, susijusią su koronaviruso protrūkiu, o „į savo prielaidas dar neįtraukė jokio galimo finansinio poveikio“.
Tuo tarpu pirmadienį nedžiugiomis žiniomis pasidalino „Apple“, pranešusi, kad nepasieks savo ketvirčio pardavimo tikslų dėl viruso protrūkio, dėl kurio buvo sustabdytos daugelis pagrindinių Kinijos gamybos ir transportavimo grandžių.
„Walmart“, turinti 11,5 tūkst. parduotuvių 27 šalyse, pasinaudojo JAV prekybos karu, kad pertvarkytų savo tiekimo grandines ir sumažintų priklausomybę nuo vienos šalies ar geografinės teritorijos.
Visgi tinklo, kurį dažnai renkasi mažesnes pajamas gaunantys namų ūkiai, pardavimai ketvirtą ketvirtį, pasibaigusį sausio 31 dieną, traukėsi.
Atsižvelgiant į tai, kad vartotojai yra labai svarbus veiksnys JAV ekonomikos augimo palaikymui, silpni „Walmart“ rezultatai gali sukelti didelį analitikų ir politikos formuotojų susirūpinimą.
Visgi Volstryto investuotojai neatrodė pernelyg susirūpinę, kadangi mažmenininkės akcijos antradienį pabrango 0,5 proc. iki 118,35 JAV dolerių maždaug per 30 minučių nuo prekybos sesijos pradžios.
„Walmart“ pasaulinės pajamos ūgtelėjo 2,1 proc. iki 141,7 mlrd. JAV dolerių, tačiau nepateisino prognozių, numačiusių 142,5 mlrd. JAV dolerių pajamas.
Lyginamieji parduotuvių pardavimai JAV rinkoje – pagrindinis mažmenininkų rezultatų rodiklis – ūgtelėjo 1,9 proc. ir tai buvo gerokai mažesnis rodiklis nei prognozavo analitikai. Ankstesniais trimis mėnesiais fiksuotas 3,2 proc. pardavimų didėjimas.
Nepaisant kelių masinių išpardavimo akcijų, tokių kaip „Kibernetinis pirmadienis“, pajamos iš augančio internetinių pardavimų sektoriaus padidėjo 35 proc., tačiau nepasiekė trečiojo ketvirčio rodiklio, siekusio 41 procentą.
„Walmart“, kuri taip pat valdo didmenines „Sam's Club“ parduotuves, deda dideles pastangas, kad pasivytų elektroninės prekybos milžinę „Amazon“.
Ir nors ketvirtas praėjusių metų ketvirtis prasidėjo gerais rezultatais, „likus kelioms savaitėms iki Kalėdų, keliose bendrose prekių kategorijose savo JAV parduotuvėse patyrėme tam tikrą nuosmukį“, – pranešime teigė „Walmart“ vyriausiasis finansininkas Brettas Biggsas.
„Suprantame veiksnius, kurie turėjo įtakos mūsų rezultatams, ir rengiame planus, kaip juos pašalinti“, – pridūrė bendrovė.
Bendrovė atkreipė dėmesį į smukusius drabužių, žaislų ir žaidimų pardavimus ir paaiškino tai „naujovių trūkumu žaidimų sektoriuje“.
Kai kurie analitikai taip pat įspėja, kad švelnūs žiemiški orai Jungtinėse Valstijose gali turėti neigiamų padarinių mažmenininkėms, kaip jau nutiko tinklui „Target“, pagrindiniam „Walmart“ konkurentui.
Visgi net ir atsižvelgiant į lūkesčių nepateisinusius rezultatus, „Walmart“ grynosios pajamos padidėjo 12,3 proc. ir sudarė 4,1 mlrd. JAV dolerių.