Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybos tinklas „Iki“ pristato nuosavu prekės ženklu pažymėtą elektroninę parduotuvę

Sparčiai atsinaujinantis prekybos tinklas „Iki“ pristato nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę, kurios asortimentą sudaro daugiau kaip 9,5 tūkst. prekių. Užsakymai 5 didžiuosiuose šalies miestuose pirkėjams pristatomi iš „Iki“ parduotuvės per 1 val. arba pirkėjo pasirinktu kitu laiku, rašoma pranešime spaudai.
„LastMile“
„LastMile“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Pasak Andrej Pometko, prekybos tinklo „Iki“ skaitmeninių kanalų departamento vadovo, sprendimas atidaryti nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę priimtas siekiant supaprastinti apsipirkimą ir pasiūlyti pirkėjams geresnę apsipirkimo patirtį.

„Į elektroninės prekybos sritį žengėme dar 2019 m. spalį, kai pradėjome bendradarbiauti su prekių pristatymo startuoliu „LastMile“ ir pasiūlėme pirkėjams galimybę įsigyti produktų internetu. Prieš metus, 2021 m. rugsėjį, sėkmingai užbaigėme „LastMile“ įsigijimo sandorį.

O šiemet nusprendėme atverti ir „Iki“ prekės ženklo elektroninę parduotuvę. Manome, kad šis sprendimas padės pirkėjams reikiamas prekes užsisakyti dar lengviau ir patogiau, o bendras prekės ženklas bus aiškesnis. Turime platų fizinių parduotuvių tinklą, todėl prekes galime pristatyti itin greitai. Jau turima el. prekybos patirtis rodo, kad būtent šį išskirtinumą mūsų pirkėjai ypač vertina“, – sako A.Pometko.

Pasak A.Pometko, pagal pardavimų duomenis, elektroninėje parduotuvėje didžiausia yra šviežių produktų ir kitų būtiniausių prekių paklausa. Greitas užsakymo pristatymas pirkėjams itin palengvina apsipirkimą, nes pritrūkus vieno ar kito produkto nebereikia eiti ar važiuoti iki fizinės parduotuvės, o sutaupytą laiką skirti kitai veiklai.

A.Pometko teigimu, naujoji elektroninė parduotuvė pirkėjams turėtų būti patogi tokiais funkcionalumais kaip užsakymo statuso stebėjimas ir galimybė papildyti pirkinių krepšelį bet kuriuos metu, kol užsakymas dar renkamas. Jeigu kurios nors užsakytos prekės nebūtų, automatiškai pasiūlomos jos alternatyvos.

Skaitmeninių kanalų departamento vadovas sako, kad užsakymus iš parduotuvių surenka tiek „Iki“, tiek „LastMile“ prekių surinkėjai. Užsakymus pristatys „LastMile“ kurjeriai. Tai leidžia išlaikyti pristatymo greitį, o kartu padeda išvengti papildomų sąnaudų, kurių reikėtų kuriant atskirą „Iki“ kurjerių tinklą.

Užsakymai iš elektroninės „Iki“ parduotuvės pirkėjams bus pristatomi 5 didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje. Visą rugsėjo mėnesį pristatymas bus nemokamas. Taip pat pirkėjų patogumui siūloma ir „click&collect“ paslauga, kai elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima atsiimti pasirinktose „Iki“ parduotuvėse didžiuosiuose šalies miestuose.

Elektroninėje parduotuvėje patogu apsipirkti ir įmonėms. Vieną kartą suvedus įmonės duomenis, galima lengvai ir greitai atsiskaityti per įmonės paskyrą, gauti sąskaitą faktūrą.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 232 parduotuvė, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę. Tai pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų