15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prestižinis tinklalapis įvertino lietuvių kurtą dizainą

Tarptautinis „Packaging of the World“ tinklalapis įtraukė „VRS WPI Vilnius“ kurtą dizainą į pavyzdinį pakuotės dizaino sąrašą. Dizainas buvo kurtas „Vilkyškių pieninės“ produktams.
Jogurtas
Jogurtas / Fotolia nuotr.

„Atsiradimas „Packaging of the World“ – profesionalus mūsų dizainerių įvertinimas tarptautinėje erdvėje“,- sako Jūratė Stankuvienė, „VRS WPI Vilnius“ Pardavimų direktorė.

„Packaging of the World“ yra žinomiausias pakuotės dizaino tinklalapis, kuriame pateikiami geriausi dizaino pavyzdžiai iš viso pasaulio. Tinklalapį kasdien aplanko dešimtys tūkstančių dizaino specialistų, grafikos dizainerių, reklamos agentūrų darbuotojų, studentų ir gamintojų atstovų.

"Pieno produktų pakuotėse dažniausiai puikuojasi karvės simbolis",- teigė E.Šilovaitė.

Pasak AB „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros vadovės Elenos Šilovaitės, kuriant „Vilkyškių“ produkcijos pakuotės dizainą siekta komunikuoti pagrindines prekės ženklo vertybes – kokybę,  modernumą ir išskirtinumą. „Pastebėjome, kad didžiųjų Lietuvos pieno gamintojų pakuotės pakankamai tradiciškos ir daugelį metų nekintančios. Dairantis tarptautinėse parodose vėlgi pieno produktų pakuotėse dažniausiai puikuojasi karvės simbolis. Tuo tarpu „Vilkyškių“ produkcijos vizualikoje pasirinktas juodas katinėlis. Pakuotės dizainas ne tik pasižymi modernumu, bet ir yra žaismingas – sudėjus keturias pakuotes šalia, susideda katinėlio paveikslas. Žaismingumas ir netradicinis herojus lentynoje iškart sukuria produkto išskirtinumą“,- dalijasi J. Stankuvienė.

Vilkyškių pieninės jogurto dizainas
Vilkyškių pieninės jogurto dizainas

„Vilkyškių pieninė“ pozicionuojama kaip nedidelė pieno produktų ir sūrių gamintoja, įsikūrusi šalia derlingų, Nemuno užliejamų pievų. Unikalioje geografinėje vietoje gaminami išskirtiniai produktai, kiekvienam kurių skiriama daugiau dėmesio ir žmogiškosios šilumos. „Šis „Packaging of the World“ įvertinimas – paskata mums ir toliau daug dėmesio skirti produktų dizainui. Geri dizaino sprendimai, kartu su visu rinkodaros kompleksu, gali turėti lemiamos įtakos produkto sėkmei rinkoje. Esu įsitikinusi, kad gamintojas, kuris priima iššūkį diegti maisto ar kitokias produktų inovacijas, turi turėti drąsos originaliems pakuotės sprendimams. Kokybiškam produktui reikia ir kokybiško dizaino – vartotojai nuoširdų dėmesį ir rūpestį tikrai įvertins. „Vilkyškių“ šviežių pieno produktų linijos sėkmė Lietuvos rinkoje – puikus ir praktinis to pavyzdys.“,- sako E. Šilovaitė.

„Vilkyškių“ katinėlio pakuotė yra laimėjusi apdovanojimą už dizainą reklamos festivalyje „Adrenalinas“, o „VRS WPI Vilnius“ kartu su „Vilkyškių pienine“ kurtas prekės ženklas „Vilkyškių pieninė“ yra išrinktas Metų prekės ženklu 2013.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais