Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Prestižo linija“ skirta sankcija už draudžiamus naudoti teiginius kosmetikos reklamoje

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) už kosmetikos gaminių reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą „Prestižo linija“ skyrė sankciją. Žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad vykdydama kosmetikos gaminių reklamos priežiūrą, VVTAT nustatė, kad bendrovės interneto tinklalapyje skleidžia kosmetikos gaminių reklamą, kurioje naudojami draudžiami naudoti teiginiai apie kosmetikos gaminių gydomąsias ir profilaktines savybes.
Ar kosmetika gali sukelti vėžį?
Ar kosmetika gali sukelti vėžį? / Fotolia nuotr.

Reklamoje bendrovė naudoja tokius teiginius kaip: „Intensyvus gydymas“, „profilaktinis gydymas“,Serumo sudėtyje yra bimatoprostas, kuris maitina plaukelių folikulus, pagerina blakstienų kraujotaką ir medžiagų apykaitą“, ,,Tai pati naujausia gydymo procedūra, kurios pagrinde yra juodieji ikrai, amino rūgštys ir kolagenas“ ir kitus pavyzdžius.

Aiškindama savo poziciją, bendrovė nurodė, kad įmonės interneto tinklalapyje skelbiama informacija ruošta remiantis oficialiais šaltiniais anglų bei rusų kalbomis, todėl apibūdindama gaminius, kaip turinčius gydomąjį poveikį, bendrovė vartotojų nesuklaidino.

VVTAT pažymi, kad kiekvienas vartotojas yra suinteresuotas gauti teisingą informaciją apie ketinamų įsigyti produktų savybes. Jei atitinkama informacija netiksli, tai gali iškreipti vidutinio vartotojo elgesį siūlomo produkto atžvilgiu. Pažymėtina, kad bendrovės skleidžiama kosmetikos produktų reklama galėjo nepagrįstai sudaryti įspūdį, kad šie kosmetikos gaminiai gali gydyti ligas, suteikti profilaktines savybes ir turėti savybių, kurių kosmetikos gaminys neturi, bei dėl šios priežasties suklaidinti vartotojus.

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, už reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą ir Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimą „Prestižo linija“ skirta 700 eurų bauda.

VVTAT primena, kad kosmetikos gaminių reklamoje draudžiama naudoti teiginius, kurie perkeltine ar kita prasme įteigtų, kad šie gaminiai turi savybių arba funkcijų, kurių iš tiesų jie turėti negali, pavyzdžiui, kad kosmetikos gaminiai turi gydomųjų ar profilaktinių savybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais