Jeigu tikėsime pricer.lt analitikais, tai pasirodys, kad Lenkijoje kainas pradėjusi tikrinti „Maxima“ Lietuvoje jas tik kilstelėjo. Kainų palyginimo portalo analitikai savo pranešime žurnalistams aiškina, kad pigiausios prekės būtent „Maximoje“ brangsta labiausiai, ir nepamiršta paminėti, kad šis prekybos tinklas neseniai paskelbė „Mažos kainos garantijos“ akciją.
„Maxima“ tvirtina, kad pricer.lt skaičiavimai yra klaidinantys.
Pricer.lt: paskelbus apie akciją kainos tik kilo
Balandį, palyginti su kovu, pigiausių prekių krepšelis pabrango visose parduotuvėse. Labiausiai pabrango reklaminę „Mažos kainos garantijos“ akciją paskelbusioje parduotuvėje „Maxima“, rašoma pricer.lt pranešime.
Nuo sausio pigūs produktai labiausiai brango „Maximoje“ ir „Iki“, o pigo „Prismoje“.
Pricer.lt išskyrė ir labiausiai nuo sausio brangusias prekes. Parduotuvėje „Lidl“ juoda duona be priedų pabrango 94,8 proc., parduotuvėse „Maxima“ ir „Barbora“ pomidorai brango 87 proc., „Norfoje“ – 79 proc., o „Prismoje“ – 47 proc., parduotuvėje „Iki“ labiausiai pabrango bananai (83,1 proc.), „Aibėje“ – malta skrudinta kava (73,6 proc.), o „Rimi“ – pigiausias šviesus lietuviškas alus (60,6 proc.).
Akivaizdu, kad tokių drastiškų kainų svyravimų Lietuvoje nebūna, tai neatspindi ir kasdienės pirkėjų realybės, – sakė R.Dantė.
Balandį pricer.lt populiarių maisto ženklų krepšelis pigiausiai kainavo parduotuvėse „Aibė“, brangiausiai – „Rimi“.
Populiarios prekės nuo vasario labiausiai pabrango parduotuvėje „Norfa“, Prisma“ ir „Rimi“, labiausiai atpigo „Aibėje“.
„Maxima“: skaičiavimas – klaidinantis
„Esame ne kartą išsakę poziciją, jog pricer.lt pirkinių krepšelio lyginimo metodologija yra nekorektiška ir klaidinanti, nes prekių krepšelio vertė skaičiuojama sudedant ir įprastas kainas, ir akcijas, kurios yra kone kas savaitę atnaujinamos“, – 15min aiškino Renata Dantė, bendrovės „Maxima LT“ komunikacijos vadovė.
Jos teigimu, jei kainų lygis Lietuvoje būtų nustatomas remiantis tokiomis klaidingomis įžvalgomis ir metodologija, visa Lietuvos mažmeninė rinka atrodytų kaip riedanti amerikietiškais infliacijos ir defliacijos kalneliais – vieną mėnesį produkto kaina būtų kritusi 50 proc., o kitą mėnesį pakilusi beveik 100 proc.
„Akivaizdu, kad tokių drastiškų kainų svyravimų Lietuvoje nebūna, tai neatspindi ir kasdienės pirkėjų realybės. Būtent dėl šios priežasties užsienio šalyse lyginamos tik įprastos produktų kainos, atmetant nuolaidų akcijų įtaką“, – pabrėžė R.Dantė.
Prekybos tinklas „Maxima“ vasarį pradėjo „Mažų kainų garantijos“ kampaniją, o prieš Velykas startavo ir antrasis kampanijos etapas „Mažų kainų garantija. Patikrinta Lenkijoje“.
Jos tikslas užtikrinti, kad daugiau nei 1000 perkamiausių produktų „Maximos“ tinkle kainuotų ne daugiau arba netgi mažiau nei kituose didžiuosiuose šalies prekybos tinkluose, o dalies produktų kainos būtų tokios pat mažos kaip Suvalkų (Lenkija) prekybos tinkluose, pavyzdžiui, „Kaufland“, „Biedronka“ ir kt.