Prie „Johnson & Johnson“ vairo A.Gorsky netrukus pakeis J.Duato

JAV farmacijos, medicinos prietaisų ir plataus vartojimo produktų gamintojos „Johnson & Johnson“ vadovas Alexas Gorsky sausio mėnesį pasitrauks iš pareigų, perleisdamas vairą ilgamečiui bendrovės vykdomajam direktoriui Joaquinui Duato, sakoma ketvirtadienį paskelbtame pranešime.
Lietuvoje pradedama skiepyti „Johnson & Johnson“ vakcina
Lietuvoje pradedama skiepyti „Johnson & Johnson“ vakcina / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nuo 2012 metų pareigas ėjęs A.Gorsky pasitraukia „dėl su šeima susijusių sveikatos priežasčių“, rašoma bendrovės pranešime spaudai, kuriame teigiama, kad A.Gorsky ir toliau eis valdybos vykdomojo pirmininko pareigas.

A.Gorsky vadovavimo metu bendrovė sukūrė viendozę vakciną nuo COVID-19. Be to, jo kadencijos metu tyrimų ir plėtros apimtys išaugo 60 procentų.

A.Gorsky stovėjo prie bendrovės prie vairo ir tuo metu, kai buvo pasiektas susitarimas su JAV valstijomis opioidų byloje, bendrovei sutikus per devynerius metus sumokėti iki 5 mlrd. JAV dolerių sumą.

Visgi „Johnson & Johnson“ vis dar sulaukia ieškinių iš ieškovų, kurie kreipiasi į teismus tvirtindami, jog bendrovės produktai su talku sukėlė jiems vėžį.

J.Duato, šiuo metu einantis bendrovės vykdomojo komiteto pirmininko pavaduotojo pareigas, taip pat prisijungs prie bendrovės direktorių valdybos.

„Man bus garbė eiti „Johnson & Johnson“ generalinio direktoriaus pareigas“ – pranešime spaudai teigė J.Duato.

„Kadangi pasaulis ir toliau susiduria su dideliais sveikatos iššūkiais, įskaitant vykstančią pandemiją, mane įkvepia „Johnson & Johnson“ tenkanti galimybė atlikti svarbų vaidmenį, siekiant prasmingai pagerinti pasaulinę žmonijos sveikatos trajektoriją“, – pridūrė J.Duato.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis