Didžiausio pasaulyje drabužių mažmenininko grynieji pardavimai ūgtelėjo 11 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ir pasiekė 16,4 mlrd. Eur.
Grynasis pelnas išaugo 9 proc. iki 2,2 mlrd. Eur. Maža to, pardavimai ir toliau auga nuo lapkričio mėnesio nepaisant šiltesnių nei įprasta orų.
Tokie finansiniai rezultatai yra gera žinia „Zara“ savininkei, kadangi pagrindiniai jų konkurentai daugelyje rinkų susiduria su nemenkomis problemomis.
„Inditex“, taip pat valdanti „Bershka“ ir „Pull & Bear“ prekių ženklus, teigia, kad pardavimai auga tiek įprastose, tiek interneto parduotuvėse. „Zara“ tenka du trečdaliai bendrovės pardavimų.
Per pirmus devynis šių metų mėnesius „Inditex“ taip pat atidarė 227 naujas parduotuves ir sukūrė 9000 darbo vietų, iš kurių penktadalį Ispanijoje, kurioje nedarbo lygis išlieka ties 20 proc. riba.
Analitikai „Inditex“ sėkmę aiškina greitu prisiderinimu prie kintančių mados tendencijų ir oro. Be to, jų produktai pagaminami ir atsiunčiami į parduotuves mažiau nei per mėnesį, o tai taip pat prisideda prie pelno augimo.