Prie „NEO Finance“ vadovų komandos prisijungė V.Oleškevičius

Fintech įmonės „NEO Finance“, AB komandą papildė Vytautas Oleškevičius. Nuo birželio mėn. jis vadovauja bendrovės Atvirosios bankininkystės departamentui, vystančiam „Neopay“ prekės ženklą.
Vytautas Oleškevičius
Vytautas Oleškevičius / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 1 Verslas

Daugiau nei 17 metų rinkodaros ir pardavimų srityse dirbantis V.Oleškevičius iki šiol buvo didžiausio Lietuvos kosmetikos gamintojo „BIOK LAB“ prekybos vadovas. Prieš tai V.Oleškevičius vadovavo rinkodaros komandoms aktyvaus laisvalaikio prekės ženklui „Audimas“, taip pat bendrovėje „Žemaitijos pienas“.

Sukaupęs brandžią patirtį, kuriant ir įgyvendinant sėkmingas tarptautines rinkodaros kampanijas ir pardavimų strategijas, V.Oleškevičius taip pat savo žiniomis dalinasi dėstydamas Vilniaus universiteto Verslo mokyklos studentams.

„Smagu prisijungti prie fintech komandos ir augančio verslo. Tai nauja verslo sritis man, tačiau tikiu, kad sukaupta patirtis, smalsumas ir energingumas leis auginti verslą ir išplėsti jį Lietuvoje bei už jos ribų Europos rinkose“, – teigia naujas „Neopay“ vadovas.

„Mokėjimo inicijavimo ir sąskaitos informacijos paslaugas teikiantis „Neopay“ prekės ženklas šiuo metu prieinamas jau 11-oje Europos šalių, daugiau nei 200 finansų įstaigų. Tikimės ir toliau sėkmingai plėsti šios paslaugos prieinamumą, tad neabejoju, kad Vytauto atėjimas į šią poziciją reikšmingai prisidės prie „Neopay“ plėtros ir lyderystės rinkoje“, – komentuoja „NEO Finance“, AB administracijos vadovas Paulius Tarbūnas.

Jau septynerius metus veikianti „NEO Finance“, AB išplėtojo didžiausią Lietuvoje tarpusavio skolinimo platformą „Paskolų klubas“, prieš ketverius metus pradėjo teikti mokėjimo inicijavimo paslaugą „Neopay“, išplėtė įmonės veiklą Lietuvoje ir dar 11-oje Europos Sąjungos šalių, taip pat 2020 metų vasarą įsigijo sutelktinio finansavimo platformą „FinoMark“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos