„SBA grupėje šiemet įgyvendinome reikšmingą identiteto evoliuciją – nuo misijos atnaujinimo iki vieningos ženklų architektūros bei bendros grupės vizualikos. „Utenos trikotažo“ planuose – ambicingi tikslai, orientuoti į plėtrą globaliose rinkose. Jiems įgyvendinti būtina imtis ir drąsių rinkodaros sprendimų. Esu pasiruošęs prisidėti prie teigiamų bendrovės pokyčių ir pozicijų stiprinimo tiek Lietuvoje, tiek tarptautiniu mastu“, – sako Nerijus Kalinauskas.
Beveik 20 metų patirtį sukaupęs N.Kalinauskas yra dirbęs įvairiose rinkodaros srityse – vadovavo mažmeninės prekybos tinklų „Sportland“ ir „Utenos trikotažas“ rinkodarai, tarptautinei žiniasklaidos planavimo agentūrai „PHD“, komunikacijai valstybės valdomoje įmonėje „Lesto“ (dabartinei ESO), marketingo kompanijai „Marcado“.
„Utenos trikotažo“ valdyboje be Nerijaus Kalinausko šiuo metu dirba jos pirmininkė, SBA verslo kontrolės direktorė Dovilė Tamoševičienė, SBA verslo rizikų direktorius Vytautas Vaškys ir du nepriklausomi nariai, pramonės sektoriaus ekspertai – Nortautas Luopas ir Artūras Užgalis.