Prie „Utenos trikotažo“ valdybos jungiasi Nerijus Kalinauskas

Neeilinio visuotinio akcininkų susirinkimo metu, SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ valdybos nariu išrinko Nerijų Kalinauską, kuris taip pat eina ir SBA strateginio marketingo direktoriaus pareigas, rašoma pranešime spaudai.
Nerijus Kalinauskas
Nerijus Kalinauskas / Asmeninio archyvo nuotr.

„SBA grupėje šiemet įgyvendinome reikšmingą identiteto evoliuciją – nuo misijos atnaujinimo iki vieningos ženklų architektūros bei bendros grupės vizualikos. „Utenos trikotažo“ planuose – ambicingi tikslai, orientuoti į plėtrą globaliose rinkose. Jiems įgyvendinti būtina imtis ir drąsių rinkodaros sprendimų. Esu pasiruošęs prisidėti prie teigiamų bendrovės pokyčių ir pozicijų stiprinimo tiek Lietuvoje, tiek tarptautiniu mastu“, – sako Nerijus Kalinauskas.

Beveik 20 metų patirtį sukaupęs N.Kalinauskas yra dirbęs įvairiose rinkodaros srityse – vadovavo mažmeninės prekybos tinklų „Sportland“ ir „Utenos trikotažas“ rinkodarai, tarptautinei žiniasklaidos planavimo agentūrai „PHD“, komunikacijai valstybės valdomoje įmonėje „Lesto“ (dabartinei ESO), marketingo kompanijai „Marcado“.

„Utenos trikotažo“ valdyboje be Nerijaus Kalinausko šiuo metu dirba jos pirmininkė, SBA verslo kontrolės direktorė Dovilė Tamoševičienė, SBA verslo rizikų direktorius Vytautas Vaškys ir du nepriklausomi nariai, pramonės sektoriaus ekspertai – Nortautas Luopas ir Artūras Užgalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų