„Shein“ ir „Temu“ – kaltinimai dėl mirtinai pavojingų produktų kūdikiams

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) vyriausybė siūlo atlikti tyrimą dėl „mirtinai pavojingų produktų kūdikiams ir mažiems vaikams“ pardavimo dviejose Kinijos pigios elektroninės prekybos svetainėse „Shein“ ir „Temu“, skelbia CNN.
Internetinė parduotuvė „Temu“
Internetinė parduotuvė „Temu“ / Shutterstock nuotr.

Du Vartotojų produktų saugos komisijos (CPSC) vadovai trečiadienį atvirame laiške teigė norintys, kad komisijos darbuotojai ištirtų, kaip šios dvi bendrovės laikosi JAV saugos taisyklių.

Atkreipdami dėmesį į „neseniai žiniasklaidoje pasirodžiusius pranešimus“, kad interneto svetainėse lengva rasti vaikams parduodamų pavojingų gaminių, CPSC komisarai Peteris Feldmanas ir Douglasas Dziakas teigė norintys „geriau suprasti šias įmones, ypač tai, kad jos daugiausia dėmesio skiria mažos vertės tiesioginėms siuntoms vartotojams“.

Ypač didelį susirūpinimą minėtai komisijai kelia tai, kad įmonės naudojasi „de minimis“ – taisykle, pagal kurią tarifai netaikomi siuntoms, kurių vertė ne didesnė kaip 800 JAV dolerių (722 eurų). Didžioji dalis „Shein“ ir „Temu“ parduodamų produktų yra pigūs – nuo baldų iki greitosios mados.

„Komisijai nustatant kitų metų prioritetus, tikimės, kad agentūros darbuotojai ištirs bendrovių saugos ir atitikties kontrolę, santykius su trečiosiomis šalimis pardavėjais ir vartotojais bei bet kokius pareiškimus, kuriuos jos pateikia importuodamos produktus“, – rašė P.Feldmanas ir D.Dziakas.

Kompanija „Shein“ komentare CNN teigė, kad klientų sauga yra jos „svarbiausias prioritetas ir mes investuojame milijonus dolerių, kad sustiprintume savo atitikties programas“. „Temu“ teigė, kad „reikalauja, jog visi platformoje veikiantys pardavėjai laikytųsi galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų, tarp jų – susiję su produktų sauga“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis