Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas ūgtelėjo nuo 2,92 mlrd. iki 3,27 mlrd. dolerių, arba nuo 1,12 iki 1,26 dolerio akcijai, pajamos – nuo 17,2 mlrd. iki 18,1 mlrd. dolerių.
„FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,19 dolerio akcijai pelną, 17,96 mlrd. dolerių pajamas.
„Procter & Gamble“ tikisi, kad šiais finansiniais metais pajamos, įvertinant sunkiai prognozuojamą pasaulio ekonomikos atsigavimą po pandemijos, pajamos gali didėti 5-6 procentais.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head &; Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.
„Procter & Gamble“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius 12 mėnesių išaugo 14 procentų.