Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Provokuojanti reklama ragina danus „daryti vaikus“

Seksualių scenų pilna reklama ragina danus per atostogas dažniau mylėtis be apsaugos priemonių ir gimdyti vaikus. Jos užsakovai – viena Danijos kelionių organizatorė – tikisi, jog provokuojantis klipas atkreips danų dėmesį į kasmet prastėjančią demografinę situaciją šalyje.

Kaip ir dauguma Europos šalių, Danija susiduria su katastrofiškai mažėjančiu gimstamumu, rašo Techinsider.io

Laimingiausių žmonių valstybe vadinamos Danijos ateitis nėra aiški: statistika rodo, jog dabar vienai danų šeimai tenka tik 1,7 vaiko. Tokių skaičių neužteks, norint užtikrinti, jog šalyje bus pakankamai jaunų gyventojų, galinčių išlaikyti vyresniuosius. 

Danų kelionių įmonė „Spies Resjer“ neseniai pristatė savo kelionių reklamą, kurioje, be tiesioginio pasiūlymo keliauti, kreipiasi į vaisingo amžiaus danus, ragindami juos dažniau mylėtis ir „daryti vaikus“.

Ši reklama pratęsia nuo 2014 m. „Spies Resjer“ pradėtą kampaniją, kurioje jie pasiūlė „šeimoms draugiškus“ kelionių paketus.

Tarp pasiūlymų – ir nemokamos kelionės šeimoms, kurios gali įrodyti, jog pastojo atostogų, įsigytų šioje bendrovėje, metu.

Linksmame vaizdo siužete, pavadintame „Padaryk tai dėl mamos“, garbaus amžiaus moteris varto šeimos albumą, kuriame įamžinta jos sūnaus vaikystė ir paauglystė. Paskutinė nuotrauka – jau suaugusio vyro. Toliau – tušti lapai.

Taigi, močiutė nutaria, jog pats laikas paskatinti sūnų padovanoti jai anūkų. Tik kaip išspręsti nedidelę problemą – paskatinti sūnų ir jo draugę susilaukti kūdikio? Išeitis, žinoma, seksas. O kada geriausia mylėtis? Žinoma, kad per atostogas!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?