Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Publicum“ įsigijo 40 proc. „Socialaus marketingo“

Viena didžiausių šalyje viešųjų ryšių grupių „Publicum“ už neatskleidžiamą sumą įsigijo 40 proc. socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.
Ričardas Jarmalavičius
Ričardas Jarmalavičius

Po sandorio grupėje dirbs 76 darbuotojai.

„Dabar ir oficialiai tampame skaitmeninės rinkodaros agentūra ir judame į priekį su prasiplėtusiu paslaugų spektru – skaitmeninių sprendimų kūryba, gamyba, komunikacijos priemonių poveikio analize bei optimizacija”, – BNS sakė „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas.

Po sandorio 60 proc. įmonės akcijų toliau valdo A.Žakas bei įmonės kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas. Bendrovė tikisi, jog ji taps viena didžiausių skaitmenines rinkodaros paslaugų įmonių Lietuvoje.

Asmeninio albumo nuotr./Arijus Žakas
Asmeninio albumo nuotr./Arijus Žakas

2012 metais įkurto „Socialaus marketingo“ pajamos pernai siekė 337 tūkst. eurų – 36,5 proc. daugiau nei 2013 metais (247 tūkst. eurų). Jos klientės yra įmonės „Švyturys“, „Maxima“, „Neste Lietuva“, „Vilniaus duona“, „Delano“, „Neptūnas“ ir „Prike“.

„Publicum“ grupės pajamos 2014 metais augo 9,7 proc. iki 6,465 mln. eurų. Grupei priklauso ryšių su visuomene kompanija „Publicum“, finansinės komunikacijos bendrovė „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūra „Publicum Media“, įvykių rinkodaros kompanija „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūra „Love“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?