„Publicum“ įsigijo 40 proc. „Socialaus marketingo“

Viena didžiausių šalyje viešųjų ryšių grupių „Publicum“ už neatskleidžiamą sumą įsigijo 40 proc. socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.
Ričardas Jarmalavičius
Ričardas Jarmalavičius

Po sandorio grupėje dirbs 76 darbuotojai.

„Dabar ir oficialiai tampame skaitmeninės rinkodaros agentūra ir judame į priekį su prasiplėtusiu paslaugų spektru – skaitmeninių sprendimų kūryba, gamyba, komunikacijos priemonių poveikio analize bei optimizacija”, – BNS sakė „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas.

Po sandorio 60 proc. įmonės akcijų toliau valdo A.Žakas bei įmonės kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas. Bendrovė tikisi, jog ji taps viena didžiausių skaitmenines rinkodaros paslaugų įmonių Lietuvoje.

Asmeninio albumo nuotr./Arijus Žakas
Asmeninio albumo nuotr./Arijus Žakas

2012 metais įkurto „Socialaus marketingo“ pajamos pernai siekė 337 tūkst. eurų – 36,5 proc. daugiau nei 2013 metais (247 tūkst. eurų). Jos klientės yra įmonės „Švyturys“, „Maxima“, „Neste Lietuva“, „Vilniaus duona“, „Delano“, „Neptūnas“ ir „Prike“.

„Publicum“ grupės pajamos 2014 metais augo 9,7 proc. iki 6,465 mln. eurų. Grupei priklauso ryšių su visuomene kompanija „Publicum“, finansinės komunikacijos bendrovė „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūra „Publicum Media“, įvykių rinkodaros kompanija „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūra „Love“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų