„Puma“ pavyko išauginti įplaukas ir pelną, tačiau pelningumas krito

Vokietijos sporto prekių gamintoja „Puma SE“ trečiąjį metų ketvirtį padidino įplaukas ir grynąjį pelną, tačiau pripažino, jog karo Ukrainoje netiesioginė įtaka bei tiesioginis energetikos krizės poveikis sumažino pelningumą.
„Puma Wmns Rise“
„Puma Wmns Rise“

Pasak bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimų pajamos augo nuo 1,9 mlrd. iki 2,35 mlrd. eurų, pelnas iki mokesčių ir palūkanų (EBIT) – nuo 229 mln. iki 258 mln. eurų, grynasis pelnas – nuo 143,8 mln. iki 146,4 mln. eurų.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 2,3 mlrd. eurų įplaukas, 163 mln. eurų grynąjį pelną.

Bendrovės vadovybė patvirtino anksčiau skelbtas prognozės šiems metams: įplaukų augimo 15-17 proc., EBIT – 600-700 mln. eurų.

„Puma SE“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios sunyko 57 proc. iki 6,68 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis