„Puma“ pranešė apie 61 proc. mažesnį grynąjį pelną ir 625 mln. eurų valstybės paramą

Vokietijos sportinių drabužių gamintoja „Puma“ ketvirtadienį pranešė užsitikrinusi 625 mln. eurų vyriausybės paramą, kuri padės bendrovei sušvelninti koronaviruso pandemijos padarinius.
Bėgimas
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

Bendrovė pranešė susitarusi dėl 900 mln. eurų kredito su 12-os bankų konsorciumu, įskaitant 625 mln. eurų paramą iš Vokietijos valstybinio investicinio banko „KfW“.

Neribotos valstybinio banko „KfW“ teikiamos paskolos – tai didelės apimties gelbėjimo paketo, kurį Vokietijos vyriausybė paskelbė kovo mėnesį siekdama padėti įmonėms išgyventi koronaviruso pandemijos sukeltos krizės metu, dalis.

Į beveik 1,1 trln. eurų vertės gelbėjimo planą įtraukta ir 100 mlrd. eurų parama, kurią įmonėms teikia „KfW“.

Ilgametė „Puma“ varžovė „Adidas“ balandžio mėnesį iš „KfW“ gavo 2,4 mlrd. eurų paskolų.

Kaip ir daugelis kitų drabužių gamintojų, „Puma“ smarkiai nukentėjo nuo koronaviruso pandemijos. Kovo pabaigoje visame pasaulyje buvo uždaryta 80 proc. gamintojos parduotuvių.

Pirmąjį 2020 metų ketvirtį bendrovės grynasis pelnas sumenko 61,6 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais – nuo 94,4 mln. eurų iki 36,2 mln. eurų.

„Antrojo ketvirčio finansiniai rezultatai bus dar blogesni, nes pasaulyje buvo priversti sustoti 50 proc. sportininkų ir tų žmonių, kurie gyveno aktyvų gyvenimo būdą“, – teigė „Puma“ generalinis direktorius Bjornas Guldenas.

Visgi jis pridūrė, kad bendrovė jau pradeda pastebėti tam tikrus padėties gerėjimo požymius Pietų Korėjoje bei Kinijoje ir pažymėjo, kad „Europa, tikiuosi, taip pat žengs atsigavimo link“.

„2020-ieji yra ir bus sudėtingi metai, tačiau mes darome viską, ką galime, kad 2021 metais vėl imtume augti“, – teigė „Puma“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis