Regionų verslai skaičiuoja, kad dėl galimybių paso klientų sumažėjo perpus

Rugsėjo viduryje įvedus galimybių pasą, kai kurie regionų verslininkai skaičiuoja, kad dėl šios priemonės klientų skaičius krito perpus. Dalis įsitikinę, kad saugų aptarnavimą sugebėtų užtikrinti ir be galimybių paso, yra ir tokių, kurie pripažįsta, kad dėl kilusių sunkumų svarsto ir apie verslo uždarymą.
Galimybių pasas
Galimybių pasas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kai kur per dieną ateina 5–7 klientai

Smulkiojo ir vidutinio verslo tarybos pirmininkė Dalia Matukienė, kalbėdama su 15min, nurodė, kad, jos žiniomis, įvedus galimybių pasą, apyvarta regioninėse nebūtinųjų prekių parduotuvėse krito apie 50 proc.

„Į kai kurias parduotuves per dieną ateina 5–7 klientai“, – tvirtino ji.

Jos įsitikinimu, būtų tikslingiau atsisakyti galimybių paso ir tikrinti kiekvieno įeinančio kliento temperatūrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų