Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Registrų centro prekės ženklą vilniečių agentūra kurs už 8,5 tūkst. eurų

Registrų centro prekės ženklą už 8,5 tūkst. eurų kurs agentūra „TBWA\Vilnius“. Valstybės registrus ir informacines sistemas valdanti valstybės įmonė šią savaitę pasirašė sutartį su konkurso laimėtoja.
Registrų centras
Registrų centras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasirinkta kūrybinė agentūra pagal sutartį turės sukurti naują Registrų centro prekės ženklą, parengti jo pozicionavimo strategiją, sukurti prekės ženklo šūkį, taip pat stiliaus vadovą.

Įmonė atkreipia dėmesį, kad numatoma pakeisti ar atnaujinti tik įmonės prekės ženklą, Registrų centro pavadinimo keisti neketinama.

Registrų centro Komunikacijos vadovas Tadas Valančius sako, kad naujasis prekės ženklas turėtų atitikti įmonės strateginius tikslus tapti „atvira visuomenei, efektyvia, pažangia ir skaidriai valdoma valstybės įmone“, savo veiklą grindžiančią inovatyviais sprendimais.

Registrų centras prekės ženklui skirs 8,5 tūkst. eurų – lėšos numatytos logotipo sukūrimui, jo naudojimo strategijai, stiliaus knygai, bet į šią sumą neįskaičiuotos komunikacijos, fizinio prekės ženklo bei dokumentų keitimo išlaidos.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami Lietuvai svarbūs duomenys. Įmonėje dirba apie 1 500 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos