Pasirinkta kūrybinė agentūra pagal sutartį turės sukurti naują Registrų centro prekės ženklą, parengti jo pozicionavimo strategiją, sukurti prekės ženklo šūkį, taip pat stiliaus vadovą.
Įmonė atkreipia dėmesį, kad numatoma pakeisti ar atnaujinti tik įmonės prekės ženklą, Registrų centro pavadinimo keisti neketinama.
Registrų centro Komunikacijos vadovas Tadas Valančius sako, kad naujasis prekės ženklas turėtų atitikti įmonės strateginius tikslus tapti „atvira visuomenei, efektyvia, pažangia ir skaidriai valdoma valstybės įmone“, savo veiklą grindžiančią inovatyviais sprendimais.
Registrų centras prekės ženklui skirs 8,5 tūkst. eurų – lėšos numatytos logotipo sukūrimui, jo naudojimo strategijai, stiliaus knygai, bet į šią sumą neįskaičiuotos komunikacijos, fizinio prekės ženklo bei dokumentų keitimo išlaidos.
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami Lietuvai svarbūs duomenys. Įmonėje dirba apie 1 500 darbuotojų.