Pasak „Telia Lietuvos“, jei registracija paskatintų žmones įvertinti alternatyvas, keisti operatorių ir už paslaugas mokėti mažiau, tai konkurencija dėl to tik padidėtų, o ne sumažėtų.
„Konkurentų iš „Tele2“ viešai išsakoma pozicija mažų mažiausiai stebina. Viešai pripažindami, kad dalis Lietuvos gyventojų naudojasi mobiliojo ryšio paslaugomis daugelį metų net netikrindami kiek už jas moka, jie akivaizdžiai parodė savo baimes prarasti klientus ne dėl eilių „Tele2“ salonuose, o dėl konkurencingesnės kainos ir geresnės kokybės, kurias galėtų gauti žmonės. Jei registracija paskatintų žmones įvertinti alternatyvas, keisti operatorių ir už paslaugas mokėti mažiau, tai konkurencija dėl to tik padidėtų, o ne sumažėtų. O jei konkurentų siūloma kaina ir paslaugų kokybė bus geriausi, susitvarkius administracinius procesus taip, kad klientams būtų patogu ir greita prisiregistruoti, tikrai neturėtų likti priežasčių nerimauti“, - BNS atsiųstame komentare sako bendrovės atstovas Audrius Stasiulaitis.
Pasak jo, įmonės skaičiavimais, išankstinių kortelių registracija neturės jokios įtakos bendrovės paslaugų kainai, o spekuliacijos šia tema gali būti tik noras prisidengus pareiga visuomenei pakelti kainas savo klientams.
Pasak „Telia Lietuvos“ atstovo, dėl išankstinių kortelių registracijos ji neketina kelti kainų. Įmonė siūlo arba registruoti visas išankstinio mokėjimo korteles, arba palikti dabartinę tvarką.
„Bet kokie tarpiniai sprendimai tik apsunkins teisėsaugos darbą, sudarys galimybes atsirasti juodai kortelių rinkai ir nesumažins verslo administracinės naštos“, - sako A.Stasiulaitis.
„Tele2“ prognozuoja, kad dėl visų, o ne tik naujų SIM kortelių registravimo bendrovė labiausiai nukentėtų, penktadienį pranešė „Verslo žinios“.
„Dalis Lietuvos gyventojų dažnai naudojasi ryšio paslaugomis daug metų, net netikrindami, ar gali gauti geresnį pasiūlymą. Socialiai jautrios visuomenės grupės veikiausiai neis registruoti kortelių ir, kaip parodė Lenkijos pavyzdys, liks be ryšio. Be to, „Tele2“ užima apie 60 proc. išankstinio mokėjimo kortelių rinkos. Tad jei būsime priversti per gana trumpą laiką suregistruoti visas korteles, galime prarasti dalį klientų. Nes pamatę spūstis salone dalis žmonių tikrai nueis į šalia esančius konkurentų salonus, kuriuose bus mažesnės eilės. Labiausiai tai naudinga mūsų konkurentei „Telia Lietuvai“, nes ji, pasiūliusi, pavyzdžiui, patrauklų planą ir telefoną, turės progą pigiai pervilioti iš mūsų dalį klientų“, - dienraščiui sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
„Telia Lietuva“ turi apie 290 tūkst. išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugų klientų, o „Bitė Lietuva“ - apie 350 tūkstančių.