„2020 metais tęsime perėjimą nuo kioskų prie modernių greito apsipirkimo parduotuvių tinklo. Planuojame plėsti „Caffeine“ kavinių tinklą“, – teigiama Registrų centrui pateiktame 2019-ųjų metiniame pranešime.
„Reitan Convenience Lithuania“ teigia, kad nuolatinės investicijos ir toliau neleidžia generuoti pelno. Praėjusiais bendrovės grynieji nuostoliai augo 5,4 proc. iki 527,7 tūkst. eurų (2018 metais jie siekė 500,6 tūkst. eurų).
„Bendrovė vis dar generuoja neigiamą rezultatą dėl nuolatinių investicijų į tinklo plėtrą. Per paskutinius penkerius metus „Reitan“ grupė tam skyrė jau daugiau nei 3,1 mln. eurų“, – teigiama dokumentuose.
Praėjusiais metais įmonė gavo 40,691 mln. eurų pajamų – 12,1 proc. daugiau nei 2018 metais (36,299 mln. eurų).
Šiemet „Reitan Convenience Lithuania“ taip pat ketina valdyti ir koronaviruso epidemijos bei dėl jos paskelbto karantino pasekmes: planuojamas laipsniškas uždarytų prekybos vietų atidarymas, peržiūrimi ir optimizuojami fiksuoti kaštai, atsisakoma nebūtinų paslaugų.
„Sumažėjus pirkėjų srautams dalį (79) savo prekybos vietų teko laikinai uždaryti, pardavimai lyginant su ankstesniais metais krito beveik 70 proc., daliai darbuotojų buvo registruotos prastovos, teko spręsti apyvartinių lėšų trūkumo klausimus“, – rašoma aiškinamajame rašte.
Praėjusių metų pabaigoje įmonėje dirbo 748 darbuotojai (2018 metais – 567). Bendrovė teigia, kad valdo 34 kavinių, turi 220 „Narvesen“ parduotuvių ir „Lietuvos spaudos“ kioskų tinklą.
100 proc. „Reitan Convenience Lithuania“ akcijų valdo Norvegijos „Reitan Convenience“.