Reklamos apimtys kino teatruose pernai augo trečdaliu

Kino teatrų lankomumas ir kino reklamos apimtis 2017-aisiais augo. Tyrimų bendrovės „Kantar TNS" duomenimis, pernai kino teatruose buvo parodyta 581 tūkst. reklaminių klipų – 34,2 proc. daugiau nei 2016-aisiais, rašo „Verslo žinios“.
Vilniaus kino teatre pradedamos rodyti Kanų liūtų reklamos
Kino teatre / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

„Prognozuojame, kad šiemet kino reklamos rinka turėtų augti 5-8%. Lietuviškos kino produkcijos daugėja ir ji tampa vis kokybiškesnė, tad tai turėtų didinti ir kino žiūrovų skaičių“, – prognozuoja „CinemaAds“ direktorius Mantvidas Žalėnas.

2016 metais, palyginti su 2015 metasi, kino reklamos apimtys augo kiek kukliau – 8,2 proc., o bendrame Lietuvos reklamos pyrage ji tesudaro labai nedidelę dalį – nesiekia ir 1 procento. 2016 metais Lietuvos reklamos rinka siekė 119,8 mln. eurų, o pridėjus ir verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą – 139,1 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis