Reklamos rinką gelbėja telekomunikacijų segmentas

Reklamos rinka Lietuvoje išgyvena gilų nuosmukį, bet dar labiau jai smukti neleidžia telekomunikacijų verslai, socialiniai projektai ir savireklama, rašo „Verslo žinios“.
Televizorius
Televizorius / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Reklama Televìzija

Bendras reklamos apimties kritimas televizijų kanaluose 18-ąją metų savaitę, palyginti su 11-ąja, prieškarantinine, siekia 34 proc., radijuje – 44 proc.

Tuo pat laikotarpiu televizijose telekomunikacijų reklamos padaugėjo 57 proc., interneto – 35 proc., mobiliojo ryšio – 15 proc. Tarp prekių ženklų didžiausią šuolį padarė „TV3 Play“ (252 proc.), „Telia“ (95 proc.), „Bitė“ (72 proc.), „Tele2“ (32 proc.).

Taip pat pastebima ir optimistiškesnių signalų – nustojo drastiškai kristi reklamos kiekis, matoma aktyvesnė komunikacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai