Beveik 17 mln. eurų vertės svarbiausius teritorijos rekonstrukcijos darbus atliko statybų bendrovė „YIT Lietuva“, po kurių konteinerių terminalo pajėgumai išaugo dvigubai.
„Šitos teritorijos pritaikymas konteinerių terminalo veiklai ir įsigijus naujos technikos – šitų metų pabaigoje, tikėtina, kad gausime paskutinį kraną laivams krauti – turėsime dvigubai didesnius pajėgumus, nei turėjome pernai“, – BNS sakė „Klaipėdos Smeltės“ vadovas Rimantas Juška.
Anot jo, konteinerių terminalą buvo būtina atnaujinti, nes danga buvo nepritaikyta sunkiasvorėms technikoms bei konteinerių sandėliavimui. Anot R.Juškos, „Klaipėdos Smeltė“ veikia nuo 2006-ųjų, tačiau anksčiau dabartinėje jos teritorijoje buvo žvejybos uostas, po kurio veiklos pabaigos likę pastatai buvo nugriauti, tačiau teritorija tinkamai nebuvo sutvarkyta.
„Konteinerių sandėliavimas buvo vykdomas ant dangų, kurios nebuvo pritaikytos tokių sunkiasvorių technikų važinėjimui ir konteinerių sandėliavimui, jos išsikraipė, pasidarė nebesaugios, kai kurios betonuotos konstrukcijos iškilo aukščiau dangos, tai vanduo negalėjo subėgti, turėjome tam tikrų problemų, kurios susietos ir su saugumu“, – pasakojo įmonės vadovas.
Pasak R.Juškos, užbaigus rekonstrukciją, sutvarkyta apie 95 proc. „Klaipėdos Smeltės“ teritorijos.
Pernai pradėtų darbų metu iš viso atnaujinta daugiau kaip 95 tūkst. kv. metrų terminalo aikštelės dangos, įrengti požeminiai inžineriniai tinklai, užterštų nuotekų rezervuarai su automatinėmis elektrinėmis sklendėmis ir modernus apšvietimas. Darbų metu terminalo veikla sustojusi nebuvo.
R.Juškos teigimu, praėjusiais metais bendrovė investavo 16,1 mln. eurų į technikos atnaujinimą ir dar 12,7 mln. eurų į inžinerinius tinklus. Per 2018-2020 metus, pasak jo, įmonės investicijos sieks 64,7 mln. eurų.